اجرای طرح «صمیم کارت» در اکباتان آغاز شد

اجرای طرح «صمیم کارت» در اکباتان آغاز شد

مرکز خدمات فرش صمیم یکی از کارآمدترین برندهای فعال در عرصه ارائه خدمات به دارندگان فرش های دستبافت و ماشینی، قالی و قالیچه می باشد که اتفاقا حدود 2 دهه پیش کار خود را از شهرک اکباتان آغاز کرده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، رقابت برای تصاحب بازار اکباتان در زمینه خدمات فرش و محصولات مشابه بسیار شدید است اما بی تردید طی یک دهه گذشته «قالیشویی و خدمات فرش صمیم» با بهره گیری از فرمول های خاص مشتری مداری، انجام طرح های های ویژه و حتی دستیابی به توانمندی های خاص «احیاء و ترمیم» ضمن حفظ جایگاه نخست، برتری محسوسی نسبت به سایر رقبا داشته است. این برتری حالا به جایی رسیده که به طور مثال به دفعات دیده شده است که هیئت مدیره بلوکها برای جبران خسارات ناشی از «آب افتادگی» فرشهای ساکنین (که به دلایل نقص در سیستم تأسیسات بلوک رخ می دهد) دست به دامان کارشناسان این مجموعه برای امر «ترمیم» شده اند.    

در رابطه با بحث مشتری مداری که در سطور بالا به آن اشاره شد اخیرا طرحی توسط گروه مارکتینگ و بازار شناسی اولین مرکز خدمات لاکچری فرش (صمیم) در حال اجرا است که از آن با عنوان «صمیم کارت» نامبرده می شود. صمیم کارت در 2 بخش کارت های طلایی و نقره ای برای مشترکین این مجموعه تدارک دیده شده و هر کدام ضمن درج زمان حداکثری استفاده حاوی تخفیفات خاص از طرف مجموعه فرش صمیم می باشند.

طبق اطلاعات بدست آمده دارندگان کارت های طلایی تا حوالی دی ماه فرصت استفاده از تخفیف های در نظر گرفته شده را دارا می باشند و نقره ای فرصتی بیشتر را دارا هستند و البته این کارتها می تواند در اختیار نزدیکان و آشنایان نیز قرار گیرد. نحوه دستیابی مشتریان خدمات فرش صمیم به کارتهای مذکور نیز خیلی سخت و پیچیده نیست چون تحویل این کارتها درب منازل صورت می گیرد و البته چنانچه مشترکین موفق به دریافت این کارتها نشوند می توانند طی تماس با شماره تلفن 22111550 این مشکل را برطرف نمایند. 

منتشر شده در چهارشنبه 24 مهر 1398       کد خبر : 9439
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح