سومین تقدیر از هنرمند اکباتی در طی 10 ماه گذشته

سومین تقدیر از هنرمند اکباتی در طی 10 ماه گذشته

نشست خبری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان با بزرگداشت رضا بابک که در 10 ماه گذشته برای سومین بار در یک رویداد تئاتری تقدیر می‌شود، برگزار شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان به نقل از روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، نشست خبری این رویداد روز سه‌شنبه ۳۰ مهرماه با حضور مجید قناد، دبیر هنری این رویداد، مهدی قلعه، دبیر اجرایی و احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار شد که مجید قناد به عنوان دبیر این رویداد با تشکر از همراهی‌ها، نسبت به برپایی با شکوه این جشنواره ابراز امیدواری کرد.

مهدی قلعه دبیر اجرایی جشنواره درباره بخش بزرگداشت این رویداد هنری گفت: هر سال در جشنواره از یک هنرمند پیشکسوت تقدیر می‌شود و امسال از رضا بابک تقدیر خواهد شد. ایشان در مورد تاریخ شفاهی تئاتر کودک و نوجوان منابعی غنی در اختیار داشتند که ماحصل آن در کتابی در جشنواره رونمایی می‌شود.

رضا بابک دانش‌آموختهٔ رشتهٔ بازیگری و کارگردانی است و تئاتر حرفه‌ای را از دهه ۵۰ آغاز نمود. وی حضور در سینما را با فیلم سینمایی «چریکه تارا» به کارگردانی بهرام بیضایی در سال ۱۳۵۶ تجربه کرد.

او همچنین قبل و بعد از انقلاب به عنوان کارگردان، نویسنده و بازیگر در تلویزیون فعالیت کرد. از جمله کارهای او به عنوان نویسنده، آقای شانس در سال ۱۳۷۳ است. سریال تلویزیونی آرایشگاه زیبا از سریال‌های سرشناس این بازیگر می باشد که در دهه هفتاد از تلویزیون پخش شد.

وی سالها است که در فاز یک شهرک اکباتان سکونت دارد.

منتشر شده در چهارشنبه 1 آبان 1398       کد خبر : 9457
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح