احتمال جدی رفتن شهردار ناحیه 6 تنها پس از 10 ماه!

احتمال جدی رفتن شهردار ناحیه 6 تنها پس از 10 ماه!

تنها حدود 10 ماه پس از حضور رضا علیزمانی در مسوولیت سرپرست شهرداری ناحیه 6 منطقه 5، حالا نشانه های کاملا جدی از جا به جایی وی و حضور یک شهردار ناحیه جدید در ساختمان میدان بسیج شهرک اکباتان به چشم می خورد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، دقیقا یک ماه پیش فریدون حیدری شهردار منطقه 5 در حاشیه ی مراسمی که در اکباتان در حال برگزاری بود از تداوم بکارگیری شهرداران جوان و حتی «خانم» در سطح نواحی تحت مدیریتش سخن به میان آورد اما آنروز کمتر کسی فکرش را می کرد که پروسه رفتن شهردار فعلی ناحیه 6 آنهم تنها پس از گذشت 10 ماه به این شکلِ جدی پیگیری شود.

در همین زمینه طبق خبرهای بدست آمده از افراد مطلع و شواهد کاملا روشن شهرداری ناحیه 6 منطقه 5 در کمتر از یکسال دستخوش تغییرات جدی خواهد شد و به احتمال فراوان یک «خانم» جای نفر فعلی را خواهد گرفت. این موضوع تا حدی جدی شده است که روز شنبه (4 آبان) خانم «سمانه عبدالهی» که سابقه فعالیت در امور بانوان شهرداری منطقه 5 را دارا می باشد جلسه ی «آشنایی و معارفه» با روسای ادارات مختلف شهرداری ناحیه 6 را برگزار نموده و به احتمال زیاد همین نشست نشانه ی مهمی از تعیین فرد جانشین به حساب می آید.

در این میان تکلیف جایگاه بعدی «رضا علیزمانی» نیز تا حدودی مشخص شده و طبق اعلام افراد بازهم مطلع وی به عنوان شهردار ناحیه پنج همین منطقه معرفی خواهد شد. ناحیه ای مهم که شهردار آن از ابتدای آذرماه به درجه بازنشستگی نائل می آید و طبیعتا باید برای آن جایگزینی معرفی شود. به همین دلیل طی حدود بیست و خورده ای روز آینده سرپرست فعلی ناحیه 6 ضمن انتقال مراحل کاری به نفر جایگزین، آمادگی حضور در مسوولیت جدید را پیدا خواهد کرد.

رضا علیزمانی که علاقه واقری به پوشیدن همیشگی کت و شلوار طوسی رنگ دارد یکم بهمن 97 و در اولین تجربه خود به عنوان شهردار یک ناحیه، در ساختمان میدان بسیج واقع در اکباتان مستقر شد و پس از طی یک مدت پر فراز و نشیب و در حالیکه در این مدت کوتاه توانسته کارهای مهمی را به سرانجام برساند، احتمالا باید آماده مراسم خداحافظی شود.

در سوی دیگر و در صورت قطعی شدن حضور سمانه عبدالهی وی نخستین خانمی است که سمت شهرداری ناحیه 6 را کسب می کند و باید منتظر ماند و دید که آیا وی نیز برای یک دوره کوتاه مدت آمده یا ...

منتشر شده در دوشنبه 6 آبان 1398       کد خبر : 9461
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح