آبگرفتگی در اکباتان و بیمه تکذیب شد

آبگرفتگی در اکباتان و بیمه تکذیب شد

در پی بارشهای اخیر یک مقام مسوول در شهرداری هرگونه آبگرفتی در شهرک اکباتان و کوی بیمه را تکذیب کرد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در پی بارشهای اخیر شهر تهران یکی از مدیران شهرداری منطقه 5 ضمن بیان مطلب فوق در خصوص آبگرفتگی معابر در اکباتان و بیمه افزود: تنها در 2 نقطه «بزرگراه محمد علی جناح» و «پارک سوار اتوبان شهید لشگری» (مخصوص) آبگرفتگی سطحی ایجاد شد که با تلاش به موقع نیروهای شهرداری این مشکلات برطرف شدند.

وی همچنین در خصوص شنیده هایی مبنی بر استفاده از پمپ های مکنده جهت رفع آبگرفتگی در محلات اکباتان و بیمه نیز گفت: هیچ پمپ مکنده ای در طی روزهای اخیر و در محلاتی که نام بردید به کار گیری نشده است اما نقاطی که احتمال بروز مشکل در آنها پیش بینی می شد با «اضافه کردن دریچه عبور آب»، «لوله گذاری» و «ایجاد شیب مناسب برای آسفالت» تا حدودی ترمیم شدند.

مقام مسوول شهرداری با بیان اینکه «چون ناحیه 6 منطقه 5 یک محدوده پایین دستی محسوب می شود کار برای مقابله با بارشهای شدید تا حدودی مشکل تر است» از تلاشهای نیروهای خدمات شهری در این زمینه قدردانی نمود.

طی روزهای گذشته صحبت هایی از طرف برخی ساکنین در خصوص آبگرفتگی در اکباتان شنیده شده بود و حتی یکی از ساکنین از هدایت و ورود آب جمع شده در ایستگاه متروی ارم سبز به ضلع شمالی اکباتان خبر داده بود که به این ترتیب فعلا این موارد مورد تأیید مقامات مسوول قرار نگرفته است.   

منتشر شده در دوشنبه 6 آبان 1398       کد خبر : 9463
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح