خبرنگار اکباتانی تکذیب آبگرفتگی در اکباتان را «تکذیب» کرد + تصویر

خبرنگار اکباتانی تکذیب آبگرفتگی در اکباتان را «تکذیب» کرد + تصویر

روز دوشنبه یک مقام مسوول در شهرداری طی خبری که در «4 اکباتان» منتشر شد (اینجا را بخوانید) موضوع آبگرفتگی در شهرک اکباتان و کوی بیمه را تکذیب کرد. اما بحث در همین جا خاتمه پیدا نکرد چون پس از آن پیامهایی از طرف اکباتانی ها در خصوص وقوع این اتفاق ارسال گردید که در ادامه یکی از آنها که جزئیات بیشتری به همراه داشت نقل شده است. ضمنا تصویری که در متن این خبر آمده است توسط یکی دیگر از ساکنین ارسال شده و متعلق به آبگرفتگی های اخیر است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در همین زمینه یکی از همکاران رسانه ای مشاهدات خود از بارندگی های هفته جاری در اکباتان را اینگونه نقل کرد: «در ابتدا در مورد خبر آبگرفتگی که شهرداری تکذیب کرده است چند نکته وجود دارد. دوشنبه عصر که بارندگی شروع شد تقریبا دو سه نقطه در اکباتان «روان آب» داشتیم مثل جنوب خیابان شهید نفیسی از کوچه یاس به طرف پایین که این مورد وجود داشت. اما از حدود ساعت 7 شب که بارندگی شدت گرفت این محدوده به خصوص تا حوالی خیابان کیوان «روان آب» شدید وجود داشت طوری که ماشین ها نمی توانستند کنار خیابان توقف کنند.»

وی در ادامه و با ذکر جزئیات آبگرفتگی افزود: «اما نکته مهمتر در خصوص آب گرفتگی می باشد. توجه داشته باشید که دوشنبه شب (ششم آبان 98) زیر پل دوم اکباتان آب گرفتگی شدید اتفاق افتاد. ایستگاه 98 آتش نشانی با سه دستگاه خودرو و دو دستگاه موتور پمپ قوی تا حدود ساعت 22:30 مشغول رفع آب گرفتگی بودند و حتی برای تخلیه آب لوله کشی به طرف کانال فیروزآباد که منشعب از تصفیه خانه اکباتان می شود انجام گرفت. خود من به اتفاق یکی از دوستان شاهد ماجرا بودیم و حاضریم به کسی که آب گرفتگی را تکذیب کرده است شهادت بدیم که روایت اینگونه نیست! در ضمن در این مدت به دلیل شدت آب گرفتگی زیر پلها (هر دو مسیر) توسط آتش نشانی مسدود شده بود.»

خبرنگار اکباتانی در پایان و در مورد مستندات صحبت های مطرح شده نیز گفت: «میشود به گزارش شفاهی و کتبی ایستگاه آتش نشانی اکباتان رجوع کرد تا مشخص شود چه اتفاقی افتاده است و حتی مامورین کلانتری 135 آزادی که آن شب در کانکس میدان شهید صارمی فاز 2 شیفت بودند هم شاهد این ماجرا بودند. در اینجا هم با صدای بلند اعلام می کنم که حاضرم با هر مسوول شهرداری که آبگرفتگی روز دوشنبه هفته جاری در اکباتان را تکذیب کرده رو در رو بحث و مناظره داشته باشم.»

به هر حال فعلا تکذیبه مدیران شهرداری در خصوص آبگرفتگی معابر اکباتان و بیمه در بارندگی های اخیر توسط ساکنین «حواس جمع» آنهم با ذکر جزئیات مورد تکذیب مجدد قرار گرفته است و حالا باید منتظر باشیم تا در طی هفته های آتی نوع عملکرد شهرداری در خصوص بارشها مشخص شود.  

منتشر شده در چهارشنبه 8 آبان 1398       کد خبر : 9470
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح