بی توجهی کلانتری 135 آزادی به مشکل بلوک C2

بی توجهی کلانتری 135 آزادی به مشکل بلوک C2

تجمع افراد مزاحم و غیر بومی در حوالی بلوک C2 واقع در فاز یک شهرک اکباتان یکی از مشکلات اساسی بلوک مورد اشاره محسوب می شود اما تاکنون به رغم اطلاع رسانی های صورت گرفته واکنشی خاصی از طرف کلانتری 135 آزادی صورت نگرفته است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، فضای باز و «دنج» اطراف بلوک C2 تبدیل به یک پاتوق قابل توجه برای خودروهایی شده است که سرنشینان آن تصمیم به خلوت گزینی دارند و به همین دلیل قسمت مورد اشاره را انتخاب می کنند. این خودروها که تعداد قابل توجهی از آنها متعلق به افراد غیربومی اکباتان می باشد تا پاسی از شب حضور دارند و بعضا به دلیل ایجاد سر و صدا ناراحتی هایی را برای ساکنین و مدیریت این بلوک فراهم می آورند.

در همین رابطه تاکنون به دفعات این مشکل بصورت عمومی، رسانه ای و حتی خصوصی با افراد مسوول مطرح شده است اما تاکنون نه تنها هیچ اقدام سازنده ای در جهت رفع آن صورت نگرفته بلکه حتی مشخص نیست که هدف از بی توجهی به آن چه دلایلی دارد؟     

بی تردید فلسفه ایجاد کلانتری در نقاط مختلف شهرها پاسخ به نیاز شهروندان و ساکنین در بحث امنیت اجتماعی می باشد اما آنطور که مشخص است فعلا کلانتری 135 آزادی که از مدیریت جدید الورود بهره می برد خیلی تمایلی برای مواجهه و برطرف کردن چنین مشکلاتی ندارد.

لازم به ذکر است که طی سالهای گذشته طرح حضور سرزده نیروهای کلانتری در بلوکها انجام می شد و به طور مثال همین بلوک C2 به دفعات بواسطه این برنامه مورد حمایت قرار گرفت که تبعات مثبت روانی و اجتماعی قابل توجهی به همراه داشت. اما حالا چند سالی می شود که دیگر این دست کارها کاملا به فراموشی سپرده شده است و مدیران بیشتر ترجیح می دهند پشت میز نشین باشند! 

منتشر شده در دوشنبه 20 آبان 1398       کد خبر : 9487
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح