مراسم رونمایی اولین رسانه اختصاصی منطقه 5 تهران برگزار شد + تصاویر

مراسم رونمایی اولین رسانه اختصاصی منطقه 5 تهران برگزار شد + تصاویر

شب گذشته اولین رسانه دیداری و شنیداری منطقه 5 شهر تهران به نام «شهر 5» و با حضور جمعی فعالان اجتماعی این محدوده جغرافیایی و میهمانان ویژه راه اندازی شد.     

به گزارش سایت خبری اکباتان، در مراسم رونمایی از شهر 5 که به میزبانی مجتمع فرهنگی نور واقع در بلوار آیت الله کاشانی برگزار شد علاوه بر حضور نمایندگانی از شورای شهر، پیشکسوتان شهرداری منطقه 5، شورایاران محلات، نمایندگانی از سایر نهادهای اجتماعی و همراهانی از شهرک اکباتان حضور داشتند.

گفتنی است «شهر 5» عنوان پایگاه خبری تحلیلی منطقه مذکور می باشد که در دل خود یک «رادیوی اینرنتی» با هدف انعکاس جدی تر حوزه های خبری در دل خود جای داده است.

طبق اعلام دست اندرکاران این پایگاه خبری، رسانه «شهر 5» با هدف طرح جدی مطالبات ساکنین منطقه در نظر دارد سیستم «مشارکت حداکثری مردمی و ساکنین» را به اجرا برساند و در همین راستا دکتر امیر قاسمی که تجربه مسوولیت «دبیر دبیران شورایاری های محلات 29 گانه منطقه 5» را در کارنامه دارد و یکی از معتمدین کارآزموده منطقه ای محسوب می شود در مقام «دبیر شورای سیاستگذاری شهر 5» به ایفای نقش خواهد پرداخت.

در پایان لازم به ذکر است که فعلا تعداد محدودی از اصناف اکباتانی به عنوان اولین حامیان مالی این پروژه رسانه ای همکاری خود را با گروه شهر 5 آغاز کرده اند.

در ادامه گزارش تصویری این مراسم آمده است.

شروع مراسم و اجرای سید محمد باقر قائم مقامی

خیر مقدم دکتر امیر قاسمی دبیر شورای سیاستگذاری شهر 5

صحبت های دکتر محمد حقانی مشاور رئیس شورای شهر تهران

سخنرانی دکتر مرتضی طلایی فعال اجتماعی پیشکسوت شورای شهر

حضور سرهنگ گرشاسبی نماینده سرکلانتر غرب تهران

اجرای خواننده روشندل مراسم علی ترکی پور از هنرمندان ساکن منطقه 5

رونمایی آنلاین از پایگاه خبری شهر 5

قابی ماندگار با حضور پژمان پشمچی زاده شهردار اسبق منطقه 5 تهران در پایان مراسم - در ردیف دوم نیز سمانه عبداللهی شهردار جدید ناحیه 6 منطقه 5 حضور دارد

منتشر شده در چهارشنبه 22 آبان 1398       کد خبر : 9495
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح