تلاش می کنم تا مشخص شود شهردار ناحیه 6 یک خانم است

تلاش می کنم تا مشخص شود شهردار ناحیه 6 یک خانم است

«خروجی فضای سبز عمومی در شهرک اکباتان و کوی بیمه  از نظر من به عنوان یک شهروند به طور کامل صفر است و وضعیت مطلوبی را دارا نمی باشد.»

به گزارش سایت خبری اکباتان، سمانه عبداللهی شهردار جدید ناحیه 6 منطقه 5 ضمن بیان مطلب فوق افزود: «فضای سبز ناحیه 6 در حالت کلی فضای سبز مطلوبی محسوب نمی شود. تا چندی پیش احساس می کردم محلات ناحیه 6 منطقه 5 به دلیل وجود ارتباطات مردمی بیشتر از سطح مطالبه گری بالاتری در مورد مقوله ی فضای سبز آنهم به نسبت محلات سایر مناطق تهران که تعامل مردمی زیادی ندارند، برخوردار می باشد اما واقعا باید بگویم که از نظر شخص من وضعیت فضای سبز فعلی ناحیه 6 حتی در خود اکباتان هم اصلا مطلوب نیست.»

وی در ادامه افزود: توقع من این است مشارکت مردمی بیشتری در خصوص مطالبه مناسب سازی فضای سبز داشته باشیم. شاید نگاه من به فضای سبز ناحیه 6 با توجه به اینکه یک زن هستم خیلی ایده آل گرایانه باشد ولی در این رابطه معتقدم چون نقطه بصری شهر برای یک شهروند فضای سبز می باشد پس باید به آن بیش از پیش پرداخته شود.»

عبداللهی در پاسخ به اینکه آیا می تواند به صورت مصداقی نقاط ضعف فضای سبز موجود بالاخص در اکباتان را بازگو نماید پاسخ جالبی داد و گفت: نمی توانم مصداقی اشاره کنم چون چند وقت خواستم یک نظارت جدی بر روی عملکرد پیمانکار فضای سبز ناحیه داشته باشم که دیدم آنقدر وضعیت خراب است که اصلا از انجام این کار یعنی ایراد گرفتن پشیمان شدم. علت این امر هم آن بود که واقعا می توانم از هر 10 متر، 10 مورد ایراد بگیرم. تمام تلاش من این است که طی ماهای آتی یعنی حدودا خردادماه در مورد فضای سبز کاملا مشخص شود که شهردار این ناحیه یک خانم است.»   

عبداللهی در پایان در خصوص درصد احتمال بهبود فضای سبز ناحیه 6 اذعان کرد: «به نظر من در کل دنیا تنها مشکلی که هیچ راه حلی ندارد مرگ است (با خنده). الان ممکن است پول نداشته باشیم یا مشکلاتی از این دست اما با توجه به پتانسیل جمعیتی موجود در این محدوده می توان اتفاق های بسیار خوبی را رقم زد. پس مطمئن باشید که تغییرات ایجاد خواهد شد.»

مشروح کامل گفت و گو با سمانه عبدالهی طی روزهای آتی منتشر می شود.

منتشر شده در يكشنبه 3 آذر 1398       کد خبر : 9513
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح