علت مرگ یک زن در فاز یک اکباتان هنوز مشخص نیست

علت مرگ یک زن در فاز یک اکباتان هنوز مشخص نیست

علت سقوط یک زن از پنجره واحد مسکونی خود در یکی از ورودی های فاز یک شهرک اکباتان که البته لحظاتی بعد از حضور اورژانس مشخص شد که وی در دم جان باخته است، بر عکس آنچه که عنوان شده هنوز نامشخص است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، یکی از ساکنین بلوک C2 که حدود 70 سال سن داشته است حوالی ساعت 8 صبح امروز (چهارشنبه) از پنجره ی منزل خود به پایین سقوط کرد و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

طبق اطلاعات بدست آمده خانم «ب» یکی از ساکنین بی حاشیه و به قول معروف کم سر و صدای این بلوک بوده است که به همراه همسرش روزگار می گذرانده و به عبارتی از قدیمی های اکباتان مسحوب می شدند اما حالا همسایگان در تعجب از این رویداد تلخ هستند.

در رابطه با موضوع فوت این خانم باید گفت که طبق نظر کارشناسان انتظامی انگیزه های این اتفاق روشن نشده است اما برخی افراد مطلع از پیدا شدن یک نامه در منزل ایشان توسط مأموران کلانتری خبر می دهند که احتمالا با مرگ وی مرتبط بوده و برای درج در پرونده و ارائه به مراجع قانونی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

از محتوای نامه اطلاعی دقیقی در دست نیست اما به گفته همسایگانی که توانسته اند نگاهی اجمالی به آن داشته باشند مشخص است که سرنخ هایی در مورد این حادثه غم انگیز در متن نامه مذکور وجود داشته است.

منتشر شده در پنجشنبه 7 آذر 1398       کد خبر : 9517
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح