مشکل دبستان سید الشهدا (ع) با بلوک همسایه برطرف شد

مشکل دبستان سید الشهدا (ع) با بلوک همسایه برطرف شد

با تلاش مدیریت دبستان سید الشهدا (ع) سوء تفاهمهای ایجاد شده با مدیریت بلوک A3 واقع در فاز یک شهرک اکباتان برطرف و من بعد طبق روال گذشته خودروهای کادر آموزشی این مدرسه از محوطه پارکینگ این بلوک استفاده خواهند کرد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، طی ماههای گذشته بلوک A3 برای برگزاری مجامع درون بلوکی خود با محدودیت هایی از طرف مدیریت دبستان مورد اشاره مواجه شده بود و به همین دلیل از یک سو نامه نگاری هایی توسط مدیریت بلوک با مراجع بالادستی آموزش و پروش در منطقه 5 برای انعکاس موضوع انجام گرفت و از سوی دیگر محدودیت هایی نسبت به تردد و پارک خودروهای متعلق به پرسنل آموزشی و حتی اولیاء دانش آموزان در محوطه پارکینگ A3 رقم خورد.  

در همین زمینه و به دلیل اعمال محدودیت های مذکور مشکلات بسیاری برای دست اندرکاران مدرسه سیدالشهدا (ع) ایجاد شد که در نهایت با پیگیری های مدیریت دبستان و رایزنی با مدیران بلوک مشکل اعمال محدودیت ها برطرف گردید و البته تعهداتی از جانب مدرسه برای همکاری کامل در زمینه برگزاری مجامع بلوک نیز ارائه شده است.

لازم به ذکر است که طی ماههای گذشته دبستان دخترانه سید الشهدا (ع) بر خلاف رویه معمول و بنا به توصیه برخی از ساکنین بلوک A3 از میزبانی مجامع این بلوک خودداری کرده بود که احتمالا از این به بعد سطح تعاملات به روال سابق باز خواهد گشت.        

منتشر شده در پنجشنبه 7 آذر 1398       کد خبر : 9519
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح