بیمارستان صارم مکاتبات با شهرداری را منتشر کرد

بیمارستان صارم مکاتبات با شهرداری را منتشر کرد

پس از مصاحبه ای که روز گذشته از فریدون حیدری شهردار منطقه 5 تهران در مورد اتفاقات پیرامون بیمارستان صارم شهرک اکباتان در «4 اکباتان» منتشر شد، (اینجا را بخوانید) معاونت رسانه ای این مجموعه درمانی مکاتبات فیمابین شهرداری و بیمارستان را در اختیار سایت خبری اکباتان قرار داد تا قضاوت در این مرحله با افکار عمومی باشد.

در خصوص نامه هایی که در ادامه آمده یک نکته مهم باید مورد توجه قرار گیرد و آن اینکه محتوای برخی از این نامه ها بسیار جالب و عجیب هستند. موردی که بیمارستان در یک مقطع اعلام آمادگی داوطلبانه خود را برای اجرای رأی کمیسیون ماده 100 به صراحت اعلام کرده است، از همین موارد جالب محسوب می شود.        

یوسف شریف زاده سخنگوی بیمارستان صارم در خصوص نامه های ذیل معتقد است که این مکاتبات نشان می دهد که بیمارستان هیچگاه علاقه ای به بی قانونی نداشته و در پی تعامل حداکثری با مدیریت شهری بوده است اما عدم پاسخگویی از جانب طرف مقابل کار را تا حدود زیادی پیچیده کرده است.

وی همچنین اذعان کرد که «دکتر صارمی مالک بیمارستان در زمینه توسعه خدمات درمانی که صارم در حال اجرای آن می باشد، پیشنهادات بسیار متنوعی به منظور مشابه سازی در کشورهای اروپایی و حتی کانادا دارا می باشد اما اینکه در کشور خودمان اینگونه برخوردهایی با «کارآفرینان» صورت می گیرد حکایت قدیمی مملکت ما محسوب می شود که خیلی انتظاری برای رفع آن در کوتاه مدت وجود ندارد!»    

 

منتشر شده در چهارشنبه 20 آذر 1398       کد خبر : 9548
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح