قطعی برق مگامال به دلیل بدهی 800 میلیونی رفع شد

قطعی برق مگامال به دلیل بدهی 800 میلیونی رفع شد

دیروز و پریروز یعنی یکشنبه و دوشنبه بیش از 10 ساعت برق کلی مگامال در شهرک اکباتان قطع بود که پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد علت این قطعی طویل المدت بدهی بیش از 800 میلیونی این مجتمع به اداره برق بوده است.  

به گزارش «4 اکباتان»، قطعی برق طی 2 روز گذشته خسارتهای زیادی را به برخی کسبه مگامال بالاخص در بخش رستورانها وارد نمود اما از امروز (سه شنبه) روند استفاده از جریان برق به ثبات رسیده و در همین زمینه بدهی 880 میلیونی پرداخت شده است.

لازم به ذکر است که در روزهای ذکر شده برخی قسمتهای مگامال همچون سینما و هایپرمارکت به دلیل بهره گیری از برق اضطراری به کار خود ادامه دادند اما بقیه کسبه در شرایط سخت کار خود را ادامه دادند.   

در رابطه با مشکل ایجاد شده یعنی بدهی سنگین برق برخی اصناف فعال در این مجتمع تجاری معتقد هستند که مدیریت ضعیف موجود بویژه در بخش بهره برداری باعث بروز چنین اتفاق هایی شده است و تا وقتی که تغییراتی در بخش بهره برداری صورت نگیرد وضعیت بهتر از این نخواهد شد. البته تنها ربط دادن این مشکل به مدیریت بهره برداری مگامال خیلی منصفانه به نظر نمی رسد و قطعا در چنین شرایطی مدیر عامل شرکت نگین و حتی معاون فنی ایشان در مورد اشتباهات عمدی و سهوی کنتور مغازه دار ها و اعداد درج شده بر روی آنها باید پاسخگو باشند که در کمال تعجب هر دو نفر روز گذشته ترجیح دادند تلفن همراه خود را جواب ندهند!

مگامال بیش از 6 ماه است که به دلیل درگیری های مابین سهمامداران و سهم خواهی آنها در وضعیت نامساعدی قرار گرفته است که مصداق بارز این گفته عدم درج آگهی رسمی تغییرات شرکت نگین آرای آسیا پس از گذشت چند ماه از انتخاب مدیرعامل جدید در روزنامه رسمی کشور می باشد که به دلیل وجود مشکلات قانونی هنوز انجام نشده و البته هنوز هم مشخص نیست انتهای مسیری که افراد مدعی پاکدستی و سازندگان اولیه در پیش گرفته اند به کجا ختم می شود!؟

امروز در مگامال سرمایه مردم و بودجه هایی که از بیت المال برای ساخت آن هزینه شده آخرین موضوعی است که به آن اندیشیده می شود و سهامداران پر سر و صدا یا در منزل شخصی خود و یا در آن آن سوی آبها به برنامه های جدید می اندیشند. باشد که روزگاری تاوان بازی با داشته های مردم را پس بدهند.   

گفتنی است تا لحظه تنظیم این خبر منبع پرداخت بدهی بیش از 800 میلیونی برق در مگامال مشخص نشده است.

منتشر شده در سه شنبه 3 دي 1398       کد خبر : 9568
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح