ادامه فشار «ناصواب» شهرسازی ناحیه 6 به بازارچه های فاز یک

ادامه فشار «ناصواب» شهرسازی ناحیه 6 به بازارچه های فاز یک

اداره شهرسازی شهرداری ناحیه 6 هر از چندگاهی به بهانه های واهی یک موضوع را در محوطه داخل بازارچه های فاز یک شهرک اکباتان دستمایه قرار می دهد و به نوعی فشار «ناصواب» اعمال می کند.

به گزارش «4 اکباتان»، طبق توافقنامه های متعدد متکوب و شفاهی بین شهرداری ناحیه و مدیریت بازارچه های فاز یک، قرار بر این است که مدیریت کلی این اماکن در زیر سقف بازارچه ها با خود کسبه باشد مگر اینکه تخلف قابل توجه ساخت و ساز در داخل سوپرها صورت گیرد.

اما در این میان از گذشته تاکنون مدیریت کاملا سلیقه ای بر اداره شهرسازی ناحیه 6 حکمفرما است و اتفاقا تداوم هم دارد و حتی کار به جایی رسیده که کارشناسان گرامی این اداره که ید طولایی در برخی تعاملات خاص دارند! چند دستگاه اسباب بازی پولی کودکان در بازارچه سه (سوپر 3) که با هدف جذب بیشتر مردم به کارگیری شده است را تخلف محسوب کرده و اخطار جمع آوری آن را می دهند اما تعدی گسترده به مشاعات بازارچه آنهم از سوی عده ای «یقه سفید» را ندیده می گیرند و حتی در مقابل نامه نگاری هیئت مدیره این بازارچه نیز سکوتی از نوع «سر در داخل برف کردن» پیشه می کنند!

در اینجا نکته ای که باید به آن اشاره کرد و امیدوار بود شهرداری ناحیه 6 نسبت به توضیح آن اهتمام لازم را به عمل آورد این است که واقعا دستگاههایی که تصویر آنها درج شده است چه مزاحماتی برای چه کسی دارد و چرا باید حضور آنها برتابیده نشود؟

به هر حال سوابق مستند نه چندان درخشانی از ارائه یک سری پیشنهادهای خاص وجود دارد و حتی دوربین های مداربسته برخی عملکرد پرسنل این اداره را در نحوه برخورد با کسبه و همراهی برخی افراد خاص با آنها ثبت و ضبط کرده اند اما امید این است که سرکار خانم عبدالهی روند غیر منطقی کنونی را خاتمه دهد و اداره شهرسازی به جای «بند کردن» بی دلیل به کسبه ای که تنها انگیزه شان رونق حلال کسب و کار است، به اجرای حقیقی آنچه قانون نام دارد بپردازد.    

منتشر شده در چهارشنبه 4 دي 1398       کد خبر : 9575
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح