احتمال جدی دیدار مسئولان صارم با شورایاری اکباتان

احتمال جدی دیدار مسئولان صارم با شورایاری اکباتان

در جریان بازدید جمعی از مسئولان شهرداری و یکی از اعضای شورای شهر تهران، مسئولان بیمارستان صارم ضمن ارائه‌ ی گزارش مبسوط از نحوه‌ ی مکاتبات و مذاکرات با شهرداری آمادگی خود را برای مذاکره و صحبت پیرامون مسائل و حواشی به وجود آمده اعلام کردند.

به گزارش «4 اکباتان»، در حاشیه‌ ی این بازدید سخنگوی بیمارستان صارم با تعدادی از اعضای شورایاری شهرک اکباتان گفت ‌و گو و از آنها خواست تا در دیداری که طی روزهای آینده برنامه ‌ریزی خواهد شد دو طرف به بیان مواضع و دیدگاه‌های خود بپردازند.

یوسف شریف زاده در ادامه همچنین شایعات ایجاد شده طی روزهای گذشته را بی‌ اساس خواند و افزود: «ما به عنوان یک نهاد خدمت ‌رسان آماگی کامل داریم تا با تعامل و گفت‌ و گو ضمن شنیدن دیدگاه طرف مقابل، نظرات خودمان را نیز بیان کنیم. بیمارستان صارم به هیچ وجه به دنبال قانون ‌گریزی نبوده و نخواهد بود اما در عین حال انتظار داریم در شرایط بسیار سخت اقتصادی کنونی کشور، شهرداری و سایر سازمانهای ذیربط هم خودشان را در مقابل سازمانهای خصوصی مسئول بدانند؛ چون در این شرایط لازم است همه برای رفاه بیشتر مردم ایران زمین تلاش کنیم.»

در همین رابطه لازم به ذکر است که طبق شنیده‌ها قرار است به زودی جلسه‌ ای با حضور تعدادی از شورایاری اکباتان و مسئولین بیمارستان صارم تشکیل و در آن ضمن پرداختن به مسائل مطروحه در چند روز گذشته، واکاوی و ارائه‌ ی راه حل برای آنها از سوی هر دو طرف در دستور کار قرار گیرد.

به نظر می‌رسد طی روزهای گذشته در بیان موضوعات مرتبط با «صارم» مقداری حواشی بر اصل چیره شده‌ و برخی افراد با مقاصد خاص سعی در نشر موارد غیر واقع دارند. آنطور که مشخص است طرفین به این نتیجه رسیده اند که وقت آن رسیده تا در یک نشست ویژه و با هدف اصلاح امور گامی برداشته شود.  

در شرایط فعلی و با توجه به اتفاقات صورت گرفته احتمال اینکه افراد تصمیم ‌گیر از هر دو گروه به جای موج سواری ‌های نادرست و ناکارآمد، همت گمارند و از پرداختن به حواشی اجتناب کنند، دور از ذهن به نظر نمی رسد.

منتشر شده در چهارشنبه 4 دي 1398       کد خبر : 9577
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح