میزان رضایت «پنج نشین ها» از عملکرد شهرداری منطقه

میزان رضایت «پنج نشین ها» از عملکرد شهرداری منطقه

نتایج استخراج شده از نظرسنجی انجام شده از شهروندان منطقه ۵ حاکی از آن است که در حال‌ حاضر ۲۰ درصد از شهروندان معتقدند که نوع عملکرد شهرداری بهتر شده، ۵۳,۵ درصد می گویند تغییری نکرده، ۲۱.۲ از بدتر شدن اوضاع می گویند و ۵.۲ درصد هم اطلاع یا نظری ندارند.

به گزارش «4 اکباتان»، طبق نظر سنجی که روزنامه دنیای اقتصاد طی روزهای گذشته منتشر و در آن عملکرد شهرداری های مناطق ۲۲ گانه شهر تهران از منظر افکار عمومی مورد پالایش قرار گرفته، نتایجی بدست آمده که طبیعتا بسیار می تواند مورد استناد باشد.

در بخش آنهایی که به بهتر شدن عملکرد شهرداری منطقه ۵ رأی داده اند عدد 20 درصد درج شده و این یعنی منطقه پنجی ها در بین ۲۲ منطقه تهران رتبه بیستم را کسب کرده اند. در این بخش منطقه ۱۷ با ۳۲ درصد در رتبه نخست قرار دارد. (در این قمست اعداد از بیشترین به کمترین دسته بندی شده اند)

در قسمت آنهایی که می گویند «تغییری نکرده» هم منطقه ۵ با در اختیار داشتن ۵۳,۵ درصد در رتبه نوزدهم قرار گرفته است. در این بخش که اعداد خیلی هم نزدیک به یکدیگر بوده است بازهم منطقه ۱۷ با دارا بودن ۳۸ درصد از افرادی که معتقدند «تغییری صورت نگرفته» در رده نخست جای دارد. (در این بخش اعداد از کمترین به بیشترین دسته بندی شده اند)

در ستون «بدتر شدن اوضاع» شرایطی منطقه ۵ کمی بهتر از دو بخش نخست است و با ۲۱,۲ درصد در مقام چهاردهم قرار دارد. در این قسمت منطقه هجده با کسب ۱۲.۵ درصد حائز رتبه نخست شده است. (در این بخش اعداد از کمترین به بیشترین دسته بندی شده اند)

اما در بخش آخر یعنی افرادی که اطلاعی از عملکرد شهرداری منطقه خود ندارند منطقه پنج با ۵,۲ درصد در رتبه چهارم قرار گرفته است. در بخش بدون اطلاع ها که نشان دهنده میزان شهروندان غیر مطلع از عملکرد شهرداری های منطقه می باشد، منطقه ۱۰ با ۳.۷ درصد عنوان اول را کسب کرده است. (در این بخش اعداد از کمترین به بیشترین دسته بندی شده اند)

در مورد آمار آخر یعنی رتبه چهارم شهرداری منطقه ۵ باید اذعان کرد که بی تردید رتبه کسب شده نشان دهنده این است که نوع عملکرد صورت گرفته زیر ذره بین درصد بالایی از ساکنین قرار دارد.

در ادامه جدول کامل اعداد و ارقام آمده است.

منتشر شده در شنبه 7 دي 1398       کد خبر : 9599
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح