مهران مدیری تبدیل به هیولا شده

مهران مدیری تبدیل به هیولا شده

صادق زیباکلام در گفت و گو با انصاف نیوز درباره حواشی این روزهای مهران مدیری و برنامه «دورهمی» گفت: نه تنها مدیری در ایران بلکه بسیاری از سلبریتی‌ها در دنیا نقش کارگزار رسانه‌ای را دارند. فکر می‌کنم حرف‌ها، سکنات، شیوه‌ی تفکر و نگاه کردن آنها می‌تواند بیشتر از یک رییس‌جمهور یا یک شخص موثر دیگر روی فرهنگ عمومی جامعه موثر باشد. معتقدم به دلیل این مسایل مدیری آدم موفقی در رسانه است

.

می‌خواهم بدانم اگر روزی کلانتری سر کوچه‌ی مهران مدیری او را احضار کند، مدیری تا کجا فرار و عقب نشینی خواهد کرد. کسانی هستند که تمام جسارت آنها در توسری زدن به افراد زمین خورده خلاصه می‌شود. این افراد که از پاسبان سر کوچه خود حساب می‌برند، خیلی جسارت از خودشان نشان می‌دهند.

مدیری می‌داند که موضوعات‌ مورد اعتراض در بطن جامعه چیست و نسبت به آن شناخت دارد و از آن استفاده می‌کند.او تبدیل به یک هیولای رسانه‌ای شده است. منظور از هیولا به معنای منفی آن نیست، بلکه ترس، واهمه و بسیاری از فاکتورهای دیگر است که به دلیل اثرگذاری زیاد به همراه دارد.

مهران مدیری خلا نشنیدن صدای فرهنگ عمومی جامعه و نشنیدن ارتباط نداشتن دولت و مسوولان با جامعه را پر می‌کند.به همین دلیل تنها ابزار رسانه‌ای دم دست برای اینکه بدانیم که در جامعه چه می‌گذرد مسایلی است که در آثار مدیری به تصویر کشیده می‌شود که با چاشنی طنز همراه است و مردم به آن می‌خندند.

منتشر شده در سه شنبه 10 دي 1398       کد خبر : 9606
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح