دستگیری سارقان طلافروشی اکباتان به ارزش 12 میلیارد تومان

دستگیری سارقان طلافروشی اکباتان به ارزش 12 میلیارد تومان

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان مغازه طلافروشی شهرک اکباتان به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال خبرداد و گفت: در این رابطه ۴ مرد و ۲ زن جوان دستگیر شدند.

به گزارش«4 اکباتان» و به نقل از ایلنا،‌ سردار علیرضا لطفی گفت: ساعت ۲۲:۳۰ چهاردهم شهریور ماه سال جاری مرد جوانی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و از سرقت ۲۴ کیلو طلای ساخته شده از مغازه طلا فروشی اش واقع در محدوده شهرک اکباتان توسط سارق یا سارقان ناشناسی به کلانتری ۱۳۵ آزادی خبر داد.

وی عنوان کرد: با تأیید خبر اولیه سرقت توسط مأموران کلانتری، موضوع بلافاصله به کارآگاهان اداره هفدهم ویژه مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی اعلام و یک تیم مجرب از کارآگاهان و تیم بررسی صحنه جرم تشخیص هویت در محل وقوع سرقت حاضر شدند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: شاکی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت، حدود چند سال پیش به واسطه یکی از دوستانم ۳ کارمند به نام « یاور »، «سامان » و « پریسا» همگی جوان در مغازه طلافروشی ام استخدام کرده و مشغول به کار شدند که در این رابطه به یاور و سامان مظنون هستم.

رئیس پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: به دنبال اظهارات شاکی و تحقیقات میدانی، مشخص شد که سرقت توسط «یاور و سامان» اتفاق افتاده و یاور با تهیه کلید یدک از در ورودی و گاو صندوق مغازه، با همکاری سامان ۲۴ کیلو طلا را سرقت کرده و از محل گریخته اند.

این مقام ارشد انتظامی پایتخت تصریح کرد: با مشخص شدن زوایایی پنهان پرونده، دستگیری هر دو سارق در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و مخفیگاه سامان در محدوده غرب تهران شناسایی شد.

وی افزود: شانزدهم شهریور ماه سامان با هماهنگی بازپرس پرونده در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی، ۴ کیلو طلا سرقتی کشف و متهم به همراه اموال کشف شده به پایگاه منتقل شد.

منتشر شده در پنجشنبه 12 دي 1398       کد خبر : 9609
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح