پمپ بنزین، هتل و کارواش هنوز در برنامه مگامال هستند

پمپ بنزین، هتل و کارواش هنوز در برنامه مگامال هستند

«ما قصد داشتیم با ساختن هتل، فضای نمایشگاهی و به طور کل ادامه ساخت پروژه هدیه ای به مردم اکباتان تقدیم کنیم. در صورتیکه اهالی اکباتان خواهان دریافت این هدیه نباشد ما حاضریم با اعلام رسمی شهرداری از ادامه ساخت و ساز صرف نظر کنیم.» (شهریور سال 1394)

به گزارش «4 اکباتان»، جملاتی که در بالا آمده است در جلسه ای توسط «رامین احمدی» نائب رئیس وقت مگامال با ساکنین اکباتان به زبان آورده شد (در آرشیو «4 اکباتان» نیز قابل دسترسی است) و طبیعتا طی سالهای گذشته بر اساس همین گفته ها گمان بر حذف یک سری از اماکن تعریف شده در این پروژه وجود داشت.

اما به تازگی اطلاعاتی از روند ساخت و ساز در داخل مگامال در اختیار این رسانه قرار گرفته است که نشان می دهد پمپ بنزین، کارواش و حتی ساختمان هتل هنوز در میان عناوین ساختمانی مگامال به چشم می خورد و هیچ «صرف نظری» در این رابطه صورت نگرفته است. (در اینجا شاید بهتر باشد جناب احمدی به نوعی از راه دور یا سایر دوستانی که در داخل ایران سخت ادعای «شفاف سازی» و «صداقت» دارند در این باره توضیحات بیشتری ارائه نمایند.)

بر اساس این اطلاعات که طی جداولی و توسط «دفتر فنی مگامال» تهیه و تنظیم شده است مساحت زمین، زیربنا و بنای مفید هر از یک ساختمانهای این پروژه درج شده است. به طور مثال طبق این اطلاعات مجموعه «اداری و هتل» دارای 5 هزار متر مساحت زمین، 49 هزار متر مربع زیر بنا و 40 هزار متر بنای مفید می باشد و به همین شکل اطلاعات کاملی از پمپ بنزین، کارواش و ... هم به چشم می خورد که در فرصتهای بعدی به آنها پرداخته خواهد شد و مشخص نیست که چرا به رغم اعلام صریح مدیران وقت مگامال هنوز برای ساختن آنها محاسباتی در جریان است؟!  

پروژه مگامال از سال 1384 در قلب شهرک اکباتان کلنگ زنی شده است و نکته مهم اینکه پس از حدود 15 سال که از عمر ساخت آن می گذرد هنوز به روشنی مشخص نیست قرار است چه بخشهایی اضافه یا حذف شود! این سردرگرمی در شرایطی رخ داده است که در بخش مدیریت نیز خیلی خبرهای خوشی به گوش نمی رسد و حتی طبق شنیده ها مدیرعامل جدید شرکت نگین نیز به دلیل نوع برخورد برخی سهامداران از بخش خصوصی تا حدودی دلخور به نظر می رسد و مشخص نیست با این وضعیت حضور فرد جدید تا چه زمانی ادامه پیدا کند. 

منتشر شده در يكشنبه 15 دي 1398       کد خبر : 9611
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح