احتمال جدی رفع مشکل آبگرفتگی در زیرگذر معروف اکباتان

احتمال جدی رفع مشکل آبگرفتگی در زیرگذر معروف اکباتان

با تلاش پرسنل فنی شهرداری ناحیه 6 و پیگیری مستقیم شخص شهردار ناحیه 6 مشکل آبگرفتگی های هنگام بارش در مسیر زیرگذر مابین میدانهای هگمتانه و شهید صارمی با حفر یک حلقه چاه جذبی برطرف شد.

به گزارش «4 اکباتان»، بارش جدی باران در شهرک اکباتان معمولا طی سالهای گذشته با آبگرفتگی مسیر زیرگذر هگمتانه - صارم همراه بوده است و این مسئله مشکلات زیادی را برای خودروهای عبوری و حتی عابرین پیاده ایجاد می کرد.

یکی از کارشناسان فنی در این زمینه به «4 اکباتان» گفت: «حدود یکسال پیش و به منظور امکان تردد خودورهای سنگین مگامال از زیر پل شهید ستاری، گودی این مسیر زیر گذر مقداری افزایش پیدا کرد و از همان زمان به بعد و به هنگام بارشها این قسمت تبدیل به یکی از نقاط آبگیر اکباتان تبدیل شد.»   

اما حالا و با پیگیری هایی که توسط تیم کاری سمانه عبدالهی شهرداری ناحیه 6 صورت گرفته است اعتبار حفر یک حلقه چاه جذبی دریافت و به گفته مدیران شهرداری مقدمات رفع مشکل مورد اشاره به انجام رسیده تا در این رهگذر امتیازی ارزشمند در کارنامه کاری شهردار جدید ثبت گردد.

بنا بر اعلام افراد مطلع مبلغ اعتبار در نظر گرفته شده برای چاه جذبی مورد نیاز در این معبر حدود 50 میلیون تومان بوده است که با دریافت آن و تجهیز کارگاه این اقدام عمرانی اجرایی شده است.

کارشناسان امر اعتقاد جدی دارند که با راهکار در نظر گرفته شده تقریبا می توان امیدواری کامل به حل مشکل مذکور داشت و با این تفاسیر حالا باید منتظر ماند تا در زمان بارشها که به نظر می رسد طی روزهای آتی فرا خواهند رسید، میزان کارآیی این شیوه را سنجید.

منتشر شده در يكشنبه 15 دي 1398       کد خبر : 9613
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح