فردا (پنجشنبه) شهرک اکباتان میزبان دسته عزاداری است

فردا (پنجشنبه) شهرک اکباتان میزبان دسته عزاداری است

با توجه به نقش ماندگار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در امنیت کشور، حوزه بسیج 121 صابر واقع در شهرک اکباتان اقدام به تشکیل ستاد بزرگداشتی مزین به نام این سردار بلند آوازه وطن نموده است.

به گزارش «4 اکباتان»، طبق اعلام حسن قره داغی فرمانده حوزه بسیج 121 صابر با هدف تکریم تلاشهای ارزشمند سردار شهید قاسم سیلمانی ستاد گرامیداشت ایشان در محدوده فعالیت حوزه 121 تشکیل شده است.

ستاد مذکور که با حضور داوطلبانه علاقمندان سردار شهید شکل گرفته در اولین گام برای روز پنجشنبه مورخ 19 دی ماه سال جاری حرکت «دسته عزاداری» و «مراسم دمام زنی» را به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد شهدای اخیر حمله تروریستی در عراق تدارک دیده است و قرار است این مراسم به میزبانی شهرک اکباتان برگزار شود.

بر اساس اطلاعاتی بدست آمده از ساعت 14:30 روز پنجشنبه (فردا) و از مقابل مسجد امام رضا (ع) واقع در فاز 3 اکباتان دسته عزاداری متشکل از هیئت های مذهبی اکباتان و بیمه حرکت خود را به سمت مزار شهید گمنام در باشگاه پاس آغاز خواهند کرد و پس از تجمع دوستداران «حاج قاسم» در مزار شهید گمنام طبق اعلام صورت گرفته مراسم «دمام زنی» برگزار و در نهایت حرکت دسته عزاداری به سمت مسجد بعثت واقع در فاز یک صورت می گیرد. در پایان هم پذیرایی از همراهان این برنامه معنوی در مسجد بعثت به انجام خواهد رسید.

در ادامه تصویر پوستر اختصاصی طراحی شده برای این مراسم آمده است.

منتشر شده در چهارشنبه 18 دي 1398       کد خبر : 9626
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح