شورایاری اکباتان دعوت از نماینده اصلاح طلب مجلس را گردن نگرفت!

شورایاری اکباتان دعوت از نماینده اصلاح طلب مجلس را گردن نگرفت!

سیاسی کاری های شورایاری شهرک اکباتان دیگر خیلی موضوع داغ و هیجان انگیزی نیست اما در تازه ترین پرده ی آن نماینده مجلس اصلاح طلب مجلس که به صراحت اعلام می کند:«با دعوت «شورایاری اکباتان» به مراسم ختم پانیذ سلطانی یکی از قربانیان هواپیمایی اکراینی رفتم»، به راحتی با «کی بود، کی بود، من نبودمِ شورایاری» مواجه می شود!

به گزارش «4 اکباتان»، طی 48 ساعتی توئیتی در فضای مجازی انتشار یافت و اتفاقا کانالهای تلگرامی اصلاح طلب نیز آن را منتشرکردند که در آن به حضور مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح طلب تهران در مراسم یکی از سانحه دیدگان هواپیمای اکراینی که روز پنجشنبه در اکباتان برگزار شد اشاره می شود. (تصویر زیر)

پس از این توئیت به صورت طبیعی نماینده محترم واکنشی از جنس فضای مجازی نشان داده و اعلام کرد با دعوت «شورایاری اکباتان» به مراسم رفته و مابقی داستان. (تصویر زیر)

اما ماجرا همین جا خاتمه پیدا نکرد چون تنها کمی بعد از این اعلام نماینده مجلس، شورایاری اکباتان طی یک پیام کوتاه و گویا به کلی زیر همه چیز زد و به قول معروف حتی دعوت از نماینده محترم را هم گردن نگرفت.

در پیام شورایاری اکباتان آمده است: «به اطلاع همشهرکیان عزیز می رساند، شورایاری شهرک اکباتان برای حضور در مراسم یادبود زنده یاد«پانیذ سلطانی» که پنج شنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۶ در سالن  راه آهن شهرک اکباتان برگزار گردید، هیچگونه دعوتی از افراد حقیقی و يا حقوقي ننموده وحضور تمامی حضار در این مراسم به صورت مرسوم و با اطلاعیه عمومی خانواده محترم سلطانی صورت گرفته است.»

------------------------------------------------------------

احتمالا خیلی نیازی به توضیحات بیشتر نیست اما در این رابطه ذکر 2 سوال مهم و حیاتی است و امیدواریم یکی از شورایاران محترم نسبت به این موارد پاسخگو باشند.

نخست: : دعوت از یک فرد سیاسی برای سخنرانی آنهم در شرایطی که تنها 2 ماه تا انتخابات مجلس جدید باقی مانده (اتفاقا ایشان هم کاندید هستند) در مراسمی که قرار است تنها تسلی خاطر بازنماندگان برای از دست دادن جگرگوشه ی عزیزشان باشد، چه نامی دارد؟

دوم: دبیر محترمه شورایاری اکباتان همیشه در صحبت هایشان مدام بر فرهیخته بودن اکباتان و اکباتانی تأکید دارند. لطفا بفرمایند اتفاق رخ داده یعنی دعوت، اتفاقات پس از آن و از همه مهمتر فرافکنی مسوولیت این اتفاقات چه معنا و مفهومی داشته؟ و اصولا با فرهیخته بودن در شهرک اکباتان تناسبی دارد؟

منتشر شده در شنبه 28 دي 1398       کد خبر : 9646
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح