اعلام آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای خرید تولیدات هپکو

اعلام آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای خرید تولیدات هپکو

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران با اعلام آمادگی قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای گره‌گشایی از تولید هپکو اراک گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء آماده خرید ماشین‌آلات تولیدی هپکو است.

به گزارش تسنیم، سعید محمد با اشاره به موضوع واگذاری شرکت هپکو به قرارگاه خاتم‌الانبیا اظهار داشت: مطابق سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه اجازه ورود به بنگاه های اقتصادی را ندارد.

وی افزود: وظیفه و ماموریت اصلی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء کمک به دولت در راستای سازندگی بخش‌های مختلف از به ویژه عمرانی بوده ودرحال حاضر تمام تلاش‌های قرارگاه معطوف به این امر است.

محمد ادامه داد: تمام تلاش‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء درجهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اقدامات این قرارگاه نقش تعیین کننده‌ای در مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان و خنثی کردن توطه‌های استکبار است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه با اشاره به طرح موضوع خرید هپکو از سوی نمایندگان و مسئولان گفت: مطرح شدن خرید هپکو از سوی نمایندگان و مسئولان استان مرکزی نشان عملکرد موفق و مناسب قرارگاه در حوزه‌های سازندگی بوده که مایه افتخار ماست که مردم و مسئولان کشور از فعالیت خادمان خود در مجموعه قرارگاه خاتم‌الانبیا رضایت داشته و این طور مورد اعتماد است.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه آمادگی کامل دارد باتوجه به ماموریت‌های پیش روی خود نسبت به خرید محصولات شرکت هپکو در حوزه راه‌سازی و عمرانی درجهت حمایت از تولید ملی و کمک به این واحد تولیدی اقدام کند.

منتشر شده در شنبه 28 دي 1398       کد خبر : 9647
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح