رخداد ویژه در مگامال / اسعتفای همزمان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

رخداد ویژه در مگامال / اسعتفای همزمان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

یک فرد مطلع در گفت و گو با «4 اکباتان» ضمن اعلام استعفای رئیس هیئت مدیره شرکت نگین آرای آسیا، از پذیرفته شدن استعفای مدیرعامل این مجموعه نیز خبر داد.

به گزارش «4 اکباتان»، دیگر تقریبا می توان راجع به وضعیت مگامال از جمله معروف «هر روز بدتر از دیروز» استفاده کرد. در شرایطی که کورسوی امید برای بازپس گیری استعفای سرپرست شرکت نگین و ادامه فعالیت وی تا حدودی وجود داشت حالا استفعای رئیس هیئت مدیره «نگین آرای آسیا» هم بر حجم مجهولات فعلی خواهد افزود. مجهولاتی که طی سالهای گذشته همیشه به سرنوشت پروژه مگامال و رهایی ساکنین از تبعات تداوم ساخت آن مرتبط بوده و هیچگاه با پاسخ مشخصی همراه نبوده اند. مشخص هم نیست که تا کجا بدون پاسخ باقی خواهند ماند!؟

در مورد بحث استعفای مدیرعامل تازه کار یکی از مدیران مگامال به «4 اکباتان» گفت: از ابتدا هم مشخص بود که فرد بکارگیری شده توانایی پیش بردن مسوولیت محوله را ندارد اما با اصرار طرف دولتی یعنی گروه سرمایه گذاری مهرگان این فرد به عنوان سرپرست برگزیده شد اما 3 ماه هم دوام نیاورد!

در کنار موضوع توانمندی شخص بکارگیری شده برخی منابع مطلع از وجود فاصله عمیق کاری و ارتباطی میان «معاونت فنی» شرکت با مدیرعامل جدید الورود سخن به میان آورده اند که  تا حدودی در تصمیم مدیرعامل مبنی بر رفتن تأثیر گذار بوده است. بنا بر برخی شنیده ها اعضای ارشد معاونت فنی شرکت نگین با مدیرعامل قبلی در ارتباط هستند.   

در همین زمینه مشاهدات میدانی نشان می دهد که پیشبرد فیزیکی اجرای فضای سبز مگامال که پیش از این عده ای به صراحت از افتتاح آن تا شروع سالگرد پیروی انقلاب اسلامی در بهمن ماه امسال خبر می دادند، حالا به صورت علنی «کند» شده است و پیمانکار خیلی تمایلی برای جدیت سابق از خود نشان نمی دهد.  

با تفاسیر ذکر شده کاملا قابل پیش بینی است که اگر طی روزهای آتی سرپرست جدیدی برای شرکت نگین انتخاب نشود و کارها قدری به روال طبیعی خود بازنگردد احتمالا علاوه بر بدقولی های چندین و چند باره به اکباتانی ها برای افتتاح فضای سبز، این بار باید شاهد اتفاقات تلخ تری بود.

کشمکش های درونی گروه سهامداران حقیقی و حقوقی های مگامال (گروه سرمایه گذاری مهرگان) نه تنها سرنوشت نامعلومی را برای اولین «مال» کشور که بعد از حدود 15 سال هنوز نیمه تمام مانده است رقم زده، بلکه تبعات منفی اجتماعی را هم برای همسایگان و ساکنین شهرک اکباتان به همراه داشته است.    

منتشر شده در يكشنبه 6 بهمن 1398       کد خبر : 9654
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح