پرتره دکتر صارمي از شبکه جهاني جامجم روي آنتن رفت

پرتره دکتر صارمي از شبکه جهاني جامجم روي آنتن رفت

«پرتره» عنوان مستندي است که چند هفتهاي از پخش آن در شبکه جهاني جامجم ميگذرد. اين برنامه به تهيهکنندگي و کارگرداني افسانه خليلي يکشنبه شبها از ساعت 21 کنداکتور جام جم را به خود اختصاص داده و در هر قسمت از آن به زندگي يکي از مشاهير علمي، فرهنگي و ادبي ايران پرداخته ميشود.

به گزارش «4 اکباتان» و به نقل از معاونت رسانه ای بیمارستان صارم،  شب گذشته اين مستند به ابعاد جذاب زندگي علمي و اجتماعي دکتر ابوطالب صارمي بنيانگذار IVF در ايران پرداخت و خدمات ارزشمند ايشان را به تصوير کشيد. نکته جالب توجه در اين برنامه نگاه متفاوت به خدمات نام آوران ايراني است که در طي سالهاي زندگي خود توانستهاند افتخارات زيادي براي اين مرز و بوم کسب کنند.

يکي از نکات قابل تأمل در اين برنامه تشريح علمي و واکاوي يکي از جديدترين و بديع ترين جراحيهاي رشته زنان بود که با حضور عوامل توليد و تهيهي اين مستند در اتاق عمل بيمارستان صارم صورت پذيرفت.

«واژينوپلاستي» يکي از جراحيهاي نادر در علم پزشکي در رشته زنان است که تا کنون بارها توسط دکتر صارمي انجام شده و به افتخارات پزشکي ايران زمين افزوده شده است.

اين جراحي در ايران و جهان بسيار نادر و توسط افراد محدودي قابل انجام است و تا کنون صارم به عنوان تنها مرکز انجام اين جراحي بوده است.

دکتر ابوطالب صارمي که هم اکنون رياست انجمن پزشکان ايراني دانشآموخته کشورهاي آلماني زبان را نيز به عهده دارد تا کنون توانسته است تعداد زيادي از زنان ايراني را که به دلايل مختلف نياز به عمل واژينوپلاستي داشتند ياري نموده و زندگي ديگري را به آنها هديه دهد.

دیشب و با پخش این برنامه از شبکه جام‌جم انبوه پیامک‌ها و کامنت‌های مخاطبان در زمان پخش و حتی ساعاتی پس از پخش آن به شبکه جام جم ارسال شد و در مدت زمانی کوتاهی بخش‌های مختلفی از این برنامه در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد.

منتشر شده در دوشنبه 14 بهمن 1398       کد خبر : 9678
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح