چاقو کشی گروهی در فاز یک اکباتان/ لزوم پیگیری جدی سرکلانتر منطقه پنجم

چاقو کشی گروهی در فاز یک اکباتان/ لزوم پیگیری جدی سرکلانتر منطقه پنجم

شب گذشته سرنشینان یک خودروی 206 با بکارگیری چاقو و قمه 3 کارگر یک رستوران در شهرک اکباتان را به شدت زخمی و در ادامه از محل متواری شدند.

به گزارش «4 اکباتان»، دقایقی کوتاه مانده به ساعت 20 روز سه شنبه 22 بهمن ماه در معبر فرعی مابین سوپر یک و بلوک A1، سرنشینان یک خودروی 206 سفید رنگ که بنا به گفته شاهدان چهار نفر بوده اند با قمه و چاقو به جان کارگران یک رستوران افتاده و با شدت هر چه تمامتر آنها را زخمی نمودند تا حدی که هر 3 نفر به دلیل شدت جراحات وارده تا پاسی از بامداد روز بعد را در بیمارستان گذراندند. در مورد علت این حادثه و چرایی حمله به «آشپزخانه» یک رستوران اطلاع مشخصی وجود ندارد.  

در رابطه با حادثه تلخ رخ داده همانطور که در تصویر ارائه شده تا حدودی مشخص است باید اذعان کرد که در محوطه داخلی و بیرونی سوپر یکم حجم قابل توجهی از خون و مسیر خون آلود بر روی زمین کاملا مشخص و مشهود بود به حدی که هر رهگذر بدون اطلاعی احساس می کرد یک حیوان اهلی سر بریده شده است. 

در همین زمینه یکی از شاهدان حادثه در اظهار نظری کوتاه در خصوص اتفاق رخ داده به «4 اکباتان» گفت: «معابر مابین بازارچه ها و بلوکها جایی نیست که هر کسی از بیرون شهرک در آنجا تردد داشته باشد و به احتمال زیاد این بچه ها که همگی نوجوان و جوان هم بودند ساکنین همین محدوده هستند.»

طی ماههای گذشته حداقل در چند مورد شهرک اکباتان شاهد رخدادهای عجیب و غریبی در زمینه مسائل امنیت اجتماعی بوده است و مورد «چاقو کشی گروهی» هم قطعا بیانگر این است که باید طرحی نو درانداخته شود.

امروز در لابلای صحبت های ساکنین و حتی کسبه بومی به وضوح شنیده می شود که وضعیت امنیت اجتماعی اکباتان مانند یکی دو سال گذشته و زمان حضور روسای کلانتری سابق نیست. البته مورد ذکر شده مسئله مهمی است و به راحتی نمی شود آن را تأیید یا تکذیب کرد اما بالاخره «احساسی» است که در بین مردم وجود دارد و سرکلانتری منطقه پنجم باید با حساسیت ویژه آن را پیگیری و توضیحات لازم را ارائه نماید.

منتشر شده در چهارشنبه 23 بهمن 1398       کد خبر : 9704
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح