سارقان سوپر یک، قبل از سرقت فرار کردند + تصاویر

سارقان سوپر یک، قبل از سرقت فرار کردند + تصاویر

بامداد پنجشنبه ای که گذشت سارقان به دنبال اجرای نقشه ی از پیش تعیین شده خود برای مغازه های سوپر یکم در فاز 1 شهرک اکباتان بودند اما با هوشیاری نگهبانان یکی از بلوکهای همسایه مجبور به فرار شدند.

به گزارش «4 اکباتان»، ساعاتی پس از شروع بامداد روز پنجشنبه نگهبانان بلوک C2 ناگهان با افرادی مواجه می شوند که در آن ساعات شب بر روی پشت بام سوپر یک حضور دارند.

پس از این اتفاق نگهبان بلوک بصورت بی صدا خود را به محوطه بازارچه می رسانند و البته سارقان هم پس از مشاهده نگهبانان پا به فرار گذاشته و در حالی که وسائل خود را نیز به عمد باقی می گذارند تا سریعتر حرکت کنند از مهلکه فرار کرده و به سمت جاده مخصوص کرج می روند.

در تصاویر زیر نرده بان و سایر ادوات به جا مانده از سارقان که شامل طناب، قلاب و اره می باشد قابل مشاهده است. این وسائل به انبار بلوک C2 انتقال پیدا کرده است.  

پس از حادثه هفته گذشته که چند جوان چاقو به دست به سوی کارکنان یک آشپزخانه در محوطه بازارچه یکم فاز یک حمله ور شدند، حالا این دومین نمونه مشخص از وجود نا امنی موجود در این محدوده می باشد و امید است که بالاخره ریاست محترم کلانتری 135 آزادی تدبیری مشخص برای این مشکل در نظر بگیرند.

منتشر شده در شنبه 26 بهمن 1398       کد خبر : 9712
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح