دستور ویژه سرکلانتر پنجم در خصوص پهنه جنوبی فاز یک اکباتان

دستور ویژه سرکلانتر پنجم در خصوص پهنه جنوبی فاز یک اکباتان

در پی تغییرات صورت گرفته در رأس سرکلانتری منطقه پنجم، بازدید میدانی مسوولین ارشد انتظامی از پهنه جنوبی فاز یک شهرک اکباتان با هدف بررسی مشکلات و افزایش امنیت اجتماعی این محدوده صورت گرفت.

به گزارش «4 اکباتان»، سرهنگ کیومرث حسنوند سر کلانتری پنجم شهر تهران که به تازگی کار خود را در مسوولیت جدید آغاز نموده در روزهای پایانی هفته گذشته و طی یک بازدید از پیش تعیین نشده در معابر کناری بلوکهای C2، A1 و محوطه بازارچه های 1، 2 و 3 حضور پیدا کرد تا ضمن بررسی مشکلات پیش آمده که طی روزهای گذشته باعث ایجاد برخی نا امنی ها شده بود، دستورات لازم را صادر نماید.

در همین زمینه حسنوند در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار «4 اکباتان» از بررسی موارد و صدور دستورات جدی برای افزایش امنیت اجتماعی در این قسمت از فاز یک خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با تدابیر مدنظر مشکلات تا حدودی زیادی برطرف خواهند شد.

در پی برخی حوادث تلخ رخ داده در محوطه بلوکهای C2 و A1 و همچنین بازارچه های بین این دو بلوک که باعث بروز برخی نارضایتی ها از جانب ساکنین شده بود، حالا واکنش های جدی که از طرف مسوولین انتظامی پهنه غرب تهران مشاهده می شود این امیدواری را بوجود آورده است که مشکلات قبلی به حداقل ممکن برسد.    

منتشر شده در شنبه 3 اسفند 1398       کد خبر : 9724
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح