قرنطینه خود خواسته یکی از بیماران کرونا در اکباتان

قرنطینه خود خواسته یکی از بیماران کرونا در اکباتان

یکی از ساکنین شهرک اکباتان در اقدامی تحسین برانگیز، بدون پنهان کاری ابتلا خود به ویروس کرونا را به همسایگان اعلام و در قرنطینه خود خواسته قرار گرفته است.

به گزارش «4 اکباتان»، یکی از ساکنین بلوک B1 که متأسفانه به ویروس کرونا مبتلا شده است طی حرکتی شجاعانه که شاید بد نباشد مورد توجه سایرین هم واقع شود خبر بیماری خود را به اطلاع همسایگان رساند و برای طی دوره درمان حضور تام و تمام را در منزل آغاز نمود.

این حرکت ساکن از آن جهت قابل ملاحظه است که اولا در برخورد با بیماری پنهان کاری مرسوم صورت نگرفت و ثانیا برای طی دوره درمانی از آنجایی که بیماری مورد اشاره بدون حالتهای حاد و خطرناک بوده، توصیه اکید پزشکان یعنی ماندن در خانه و عدم مراجعه به مراکز درمانی را رعایت کرده است.

پزشکان در برخورد با بیماری کرونا اعلام کرده اند که اگر این بیماری با سرفه زیاد و درد قفسه سینه همراه شود حضور در بیمارستان (و نه مطب) لازم الاجراست اما در غیر اینصورت استراحت در خانه و مصرف دارو و مایعات نیز می تواند راهگشا باشد.

علیرضا شکوهی رئیس هیئت مدیره بلوک B1 در گفت و گو با «4 اکباتان» ضمن تشکر از حرکت این ساکن گفت: «کار این همسایه عزیز ما یعنی اطلاع به سایرین قطعا مصداق بارز فرهنگسازی است. امیدواریم هر چه سریعتر ایشان سلامتی خود را به دست بیاورند تا هیمنه این بیماری که بیشتر از جسم بر روی روح و روان مردم ما تأثیر گذاشته است از بین برود.»

شکوهی همچنین ضمن دلخوری از مطرح شدن برخی شایعات در خصوص این بلوک خاطر نشان کرد که برخی اقدامات پیشگیرانه همچون «ضد عفونی محیط» در محیط پیرامونی این شخص صورت گرفته است.

منتشر شده در شنبه 10 اسفند 1398       کد خبر : 9746
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح