شهردار ناحیه 6: معاونم را فقط خودم انتخاب کردم!

شهردار ناحیه 6: معاونم را فقط خودم انتخاب کردم!

سمانه عبدالهی در گفت و گویی کوتاه و مختصر از انتخاب معاونش توسط خود خبر داد و احتمال هرگونه توصیه و سفارش در این زمینه را رد کرد.  

به گزارش «4 اکباتان»، پس از انتخاب معاون سابق شهرداری ناحیه 6 منطقه 5 به عنوان شهردار جدید ناحیه 1 در همین منطقه بحث جایگزینی مدیر قبلی یکی از موضوعات مهم به حساب می آمد که در نهایت قرعه انتخاب به نام یکی از عجیب ترین گزینه های ممکن یعنی «وحید گل محمدی» افتاد.

سوابق آقای معاون تازه کار

آقای معاون در دوره قبلی شورای شهر تهران در دفتر یکی از نمایندگان اصولگرای شورای شهر تهران مشغول به کار بود و بعد از اتمام دوره به توصیه و پیگیری یکی از دوستان هم محله اش برای اولین بار جذب شهرداری ناحیه 6 منطقه 5 شد. وی در مدت کوتاهی که در ساختمان میدان بسیج حضور داشت به نوعی در کنار رئیس وقت اداره اجتماعی قرار گرفت و برخی کارهای فرهنگی را سر و سامان می داد.

بعد از مدتی «گل محمدی» به دلیل اختلاف نظر با شهردار وقت ناحیه 6 که دلیل اصلی آن عدم واگذاری مسوولیت های جدی تر به او بود، تصمیم گرفت به یک ناحیه دیگر نقل مکان کند که البته این جدایی خیلی طول نکشید و پس از جا به جایی در رأس شهرداری ناحیه 6 دوباره به محل قبلی بازگشت و این بار مهمترین مسوولیتی که به وی سپرده شد «نظارت بر امور خدمات شهری ناحیه 6» بود.

جناب معاون تا پیش از انتخاب اخیر تنها به مدت 6 ماه «نظارت» بر امور محوله را در کارنامه داشته و دارد.  

واکنش همکاران؟

به طور کلی جو کارمندان شهرداری ناحیه 6 و حتی تا حدودی منطقه 5 از این انتخاب شبیه به حالت «غافلگیری» است. معمولا پس از مرحله «نظارت بر امور خدمات شهری»، مسوولیتهای همچون شهردار شب و رئیس اداره خدمات شهری باید سپری شوند تا آمادگی برای گرفتن مسوولیت معاون شهردار ناحیه فراهم گردد. حتی به گفته یکی از کارمندان باسابقه شهرداری منطقه 5 «برای احراز پست معاون شهردار در یک ناحیه فرد حتما باید در چند ناحیه به عنوان رئیس اداره خدمات شهری فعالیت کند تا کار به صورت اساسی فرا گرفته شود». اما این بار هم مثل خیلی از انتصابهای ماههای اخیر در شهرداری منطقه 5 «پرش» خیلی خاصی صورت گرفته و خبری از گذران سلسله مراتب نیست!  

نظر خانم شهردار درباره معاون جدید

به رغم صحبت های حاشیه ای که در خصوص این انتخاب صورت گرفته و برخی آن را به دلیل عدم وجود تجربه و رزومه کافی تا حدودی «سفارشی» قلمداد می کنند، سمانه عبدالهی با رد موضوع سفارش و یا توصیه در انتخاب معاون خود گفت: «تمامی مدیران ناحیه به خوبی و کاملا مطلوب در حال انجام وظیفه هستند و دنبال فردی برنامه ریز و دانش محور بودیم که فاز جدیدی از عملیات و اجرا را در ناحیه شروع کنیم. ایشان شرایط مورد نظر را نسبت به گزینه های دیگر بیشتر  داشتند.»

عبدالهی همچنین خاطر نشان کرد: «به من ۱۰ گزینه معرفی کردند و پس از تحقیقات خودم ایشون رو انتخاب کردم».

پینگ پونگ های معاون جدید ادامه می یابد؟

«پینگ پونگ» های معاون تازه کار در دوران کوتاه مدت حضور وی در شهرداری ناحیه 6 خیلی معروف است. منظور از پینگ پونگ، بحث ها و جدل های کلامی ریز و درشت با برخی افراد است که تا حدودی جزو مشخصه های شخصیتی گل محمدی محسوب می شود. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا ریزه کاری های کلامی در عمل نیز ادامه خواهد داشت یا ترجیح می دهد به واسطه عملکرد کاری قابل ملاحظه، جای پای محکمی را برای خود در نظر گیرد؟ 

منتشر شده در شنبه 10 اسفند 1398       کد خبر : 9748
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح