تبریک شورایاری کوی بیمه به مناسبت قهرمانی تیم فوتبال جوانان محله

تبریک شورایاری کوی بیمه به مناسبت قهرمانی تیم فوتبال جوانان محله

دبیر شورایاری کوی بیمه قهرمانی تیم فوتبال این محله را در رقابتهای رده سنی امید که زیر نظر هیئت فوتبال غرب و شمالغرب تهران برگزار شده بود تبریک گفت.

به گزارش «4 اکباتان»، مهندس حامد آقایان دبیر شورایاری بیمه طی گفت و گویی ضمن ابراز خرسندی و پیام تبریک خود اذعان داشت: «واقعا اتفاق امیدوار کننده ای بود و امیدواریم این حرکتها تداوم داشته باشد. جوانان محله ما کار قابل توجهی انجام دادند و قدردان تلاشهای آنها هستیم.»

وی همچنین در ادامه افزود: «متأسفانه به علت شیوع بیماری کرونا امکان دعوت و برگزاری جلسه رود در رو با این عزیزان و دست اندرکاران فراهم نیست اما به محض اینکه شرایط مناسب تلقی شود حتما از نزدیک در جریان تلاشهای آنها قرار خواهیم گرفت.»

تیم فوتبال آگزای منطقه 5 که اسکلت بندی اصلی آن متشکل از جوانان محله کوی بیمه، شهرک اکباتان و برخی محلات همسایه می باشد در رقابتهای رسمی فوتبال در فصل 1398 که زیر نظر هیئت فوتبال شمالغرب تهران می شود موفق شد در رده سنی امید مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد و بدین وسیله جواز حضور در رقابتهای لیگ دسته دوم استان تهران را برای فصل آینده به دست آورد.

محل اصلی تمرین این تیم طی ماههای گذشته و به صورت مرتب در تنها زمین چمن مصنوعی کوی بیمه واقع در انتهای خیابان شهید ریاحی قرار داشته است.    

منتشر شده در دوشنبه 12 اسفند 1398       کد خبر : 9756
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح