باند خطرناک «زورگیری» در میدان آزادی متلاشی شد

باند خطرناک «زورگیری» در میدان آزادی متلاشی شد

زورگیرهایی که در قالب مسافر کشی از طعمه های خود زورگیری می کردند پس از چند هفته کمین و مراقبت در نهایت توسط افسران تجسس کلانتری 135 آزادی دستگیر شدند.

به گزارش «4 اکباتان»، «دو هفته با انواع و اقسام پوششهای مختلف اعم دانشجویی، کارگری و حتی مسافر عادی در نقاط گوناگون میدان آزادی، اتوبان مخصوص و بزرگراه محمدعلی جناح برنامه کمین را برای دستگیری این افراد زورگیر پیاده کردیم تا بالاخره موفق به دستگیری آنها شدیم.»

اینها صحبت های فرهاد حیدری رئیس کلانتری 135 آزادی در خصوص دستگیری افرادی است که با عنوان مجرمانه زورگیری دستگیر شده اند. وی در ادامه افزود: «نفرات دستگیر شده یک باند هستند که در نقاط مختلف میدان آزادی مسافرین را سوار و بلافاصله در مکان هایی همچون پارک چیتگر، خیابان صنایع هواپیمایی و ... موبایل، پول و اقلام ارزشمند مسافرین را به زود از آنها می گرفتند. از آنها بیش از 10 عدد سیمکارت و چندین گوشی تلفن همراه به دست آمده و جالب اینکه آنها اقدامات خود را مستند می کردند و هر شب پس از فعالیت های روزانه خود به سایر اعضای باند گزارش می دادند. به طور مثال یکی از آنها به دیگری پیامک زده که امروز 2 میلیون پول و 2 عدد گوشی کار کردم!»   

سرهنگ حیدری در خصوص میزان جرائم آنها نیز گفت: «اینها در بیشتر روزها به 2 تا 3 گروه تقسیم می شدند تا حجم بیشتری از زورگیری را انجام دهند. یکی از این افراد در پیامک خود به دیگری نوشته است که «تا عید هر چقدر که می تونیم باید بکنیم، می خوایم فروردین و اردیبهشت را فقط خرج کنیم.» همین گفته ها نشان می دهد که اینها چه حجمی از زروگیری را انجام داده اند.»  

پس از دستگیری زورگیرها که هر سه نفر بین 25 تا 35 سال سن دارند مراتب شناسایی مجرمان از طرف شاکیان انجام و فقط در ساعات اولیه بیش از 12 شاکی آنها را شناسایی کرده اند. طبق اعلام رئیس کلانتری 135 آزادی این افراد به دلیل تعداد بالای موارد زورگیری به احتمال زیاد پرونده هایی در کلانتری های مهرآباد، صادقیه و تهرانسر نیز دارا می باشند که با دستور مقام قضایی به همه آنها رسیدگی خواهد شد.    

منتشر شده در دوشنبه 19 اسفند 1398       کد خبر : 9772
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح