9 هزار لیتر محول ضد عفونی کننده در اکباتان صاحب ندارد!

9 هزار لیتر محول ضد عفونی کننده در اکباتان صاحب ندارد!

تعدادی از بلوکهای شهرک اکباتان نسبت به دریافت سهمیه «رایگان» محلول ضد عفونی کننده خود اقدامی نکرده و در این شرایط بیش از 9 هزار لیتر ضد عفونی کننده از سهمیه بلوکها بدون صاحب باقی مانده است.

به گزارش «4 اکباتان»، از وقتی خبر مربوط به تشکیل ستاد مردمی مقابله با بیماری کرونا در اکباتان منتشر شد، خبرهایی از اختصاص سهمیه رایگان محلول ضد عفونی کننده برای بلوکها به گوش می رسید و حالا در شرایطی که بیش از 60 درصد بلوکها با فراهم آوری ظروف مناسب سهمیه خود را دریافت کرده اند، مابقی فعلا هیچ علاقه ای به تحویل گرفتن محلول مورد اشاره ندارند!

محلول های ضد عفونی کننده به نسبت تعداد واحد موجود در بلوکها و به ازاء هر واحد مسکونی 1.5 لیتر در نظر گرفته شده است که تحویل مدیران بلوکها می شود و طی روزهای گذشته بیش از 20 بلوک نسبت به دریافت آن اقدام و در میان ساکنین خود توزیع کرده اند.   

گفتنی است بلوکهایی که تاکنون نسبت به دریافت محلول ضدعفونی کننده خود اقدام نکرده اند از هر 3 فاز اکباتان بوده و البته در میان آنها بیشترین تعداد به فاز 2 اکباتان تعلق دارد. یک عضو ستاد مردمی مقابله کرونا در اکباتان مهمترین دلیل معطل ماندن تحویل سهمیه برای برخی بلوکها را «عدم تهیه ظروف مناسب توسط دست اندرکاران بلوکها برشمرد!»   

این نمونه از مدیریت موجود در برخی بلوکهای اکباتان در شرایطی صورت می گیرد که بیماری کرونا حتی در داخل اکباتان نیز به رغم تمام پیشگیری های صورت گرفته نفوذ داشته و هزینه های بعضا غم انگیزی را تحمیل نموده و به همین دلیل جا دارد که در مباحثی از این دست با جان مردم معامله ای صورت نگیرد.  

منتشر شده در شنبه 24 اسفند 1398       کد خبر : 9778
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح