عدم دریافت محلول ضد عفونی کننده توسط مدیریت بازارچه راه آهن

عدم دریافت محلول ضد عفونی کننده توسط مدیریت بازارچه راه آهن

ستاد مقابله با کرونا در شهرک اکباتان پس از توزیع رایگان محلول های ضد عفونی کنند در میان بلوکها، در فاز دوم و به منظور رفع بیشتر آلودگی های محیطی به سراغ بازارچه های تجاری رفته است.

به گزارش «4 اکباتان»، ستاد مردمی مقابله با کرونا در اکباتان و بیمه روز گذشته فهرست بازارچه ها و اماکن تجاری موجود را که نسبت به دریافت محلول های رایگان ضدعفونی کننده اقدامی به عمل نیاورده اند منتشر نمود که در این میان نام بازارچه «راه آهن» نیز به چشم می خورد.

در این رابطه یک عضو ستاد مذکور در گفت و گو با «4 اکباتان» از پیگیری های جدی صورت گرفته برای تحویل رایگان محلول های ضدعفونی کننده به مدیریت این بازارچه و کسبه آن خبر داد تا با ضد عفونی شدن محیط داخلی این مکان، کاهش آلودگی مدنظر انجام گیرد که متأسفانه به دلایل نامشخص فعلا مدیریت بازارچه راه آهن اقدام مشخصی در این خصوص صورت نداده است.

بنا بر اطلاعات بدست آمده یکی از دلایل عدم استقبال مدیران بازارچه های تجاری اکباتان از دریافت رایگان محلول های ضدعفونی کننده مربوط به تهیه ظروف مناسب برای تحویل می باشد که در این زمینه مشکلاتی را ایجاد کرده است.   

این «بی تحرکی» و عدم استقبال در حالی صورت می گیرد که موقعیت جغرافیایی این بازارچه و میزان تردد مردم به داخل آن لزوم توجهات بیشتر در مورد اقدامات پیشگیرانه را خاطرنشان و به عبارتی اهمیت همراهی بیشتر را در شرایط ویژه گوشزد می کند. شرایطی که امروز دیگر خاص یک نفر و یک مجموعه نیست و همه باید در کنار هم به مقابله با بیماری خطرناک کرونا بپردازند.   

طی سالهای گذشته رفتارهای مدیریتی در بازارچه راه آهن میزان کمی از تعامل ممکن را با مجموعه اکباتان به نمایش گذاشته است و از همین روی اینگونه برداشت می شود که برای دست اندرکاران این مکان تجاری (که البته در خصوص صدور مجوز ساخت آن به شکل فعلی نیز حرف و حدیث های بسیاری وجود دارد) تنها موافقت مدیران بالادستی شرکت راه آهن برای تمدید قرارداد سالیانه پیمانکاری اهمیت دارد و دیگر هیچ.  

منتشر شده در دوشنبه 26 اسفند 1398       کد خبر : 9786
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح