رستورانهای اکباتان فعلا فقط «بیرون بر» دارند

رستورانهای اکباتان فعلا فقط «بیرون بر» دارند

با اعلام ساعت کار اصناف در طرح فاصله گذاری اجتماعی مشخص شده است که رستورانهای شهرک اکباتان فعلا تنها به صورت «بیرون بر» می توانند به کار خود ادامه دهند.

به گزارش «4 اکباتان»، در طرح «فاصله گذاری اجتماعی» که از روزهای گذشته به اجرا درآمده و از روز 16 فروردین (امروز) مراحل جدید آن به اجرا درمی آید اصناف رستوران، آشپزخانه ها و اغذیه و پیتزا بدون پذیرایی مشتریان در محل و تنها بصورت بیرون بر می توانند فروش داشته باشند. ضمن اینکه بر اساس همین طرح اصناف آجیل و خشکبار، شیرینی فروشی و آبمیوه و بستنی همچنان تعطیل عنوان شده اند.   

شیوع بیماری کرونا در طی هفته های گذشته ضرر و زیانهای جدی را به صنعت رستوران داری کشور وارد کرده است. اکباتان هم که طی سالهای اخیر میزبان سرمایه گذاری های قابل ملاحظه ای در زمینه رستوران داری بوده و این امر یعنی ضررهای مادی مصداق های جدی دارد و مشخص نیست که صاحبان این مشاغل تا چه زمانی بتوانند در مقابل فشارهای وارده مقاومت کنند.

چندی پیش «علی اصغر میرابراهیمی» رییس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس در همین زمینه گفت: «از زمان شیوع کرونا، کسب ‌و کارهای اعضای این اتحادیه آسیب جدی دیده است». وی همچنین پیش کرد بود که «واحدهای زیادی تا آستانه تعطیلی پیش خواهد رفت.»

منتشر شده در شنبه 16 فروردين 1399       کد خبر : 9818
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح