فرمانده حوزه بسیج 121: متوجه شدم که «4 اکباتان» در پی تخریب ما نبود

فرمانده حوزه بسیج 121: متوجه شدم که «4 اکباتان» در پی تخریب ما نبود

پس از انتشار لیست حمایت های مالی بلوکها از قرارگاه مقابله با کرونا در شهرک اکباتان همجمه هایی در فضای مجازی از طرف عده ای نسبت به «4 اکباتان» صورت گرفت و حتی در آنها با نام بردن از برخی نهادهای ذیصلاح، «تهدیدهای» عجیب و قریبی نسبت به این رسانه منتشر شد.  

طی روزهای گذشته حسن قره داغی فرمانده حوزه بسیج 121 صابر با حسن نیت خود ضمن حضور در دفتر «4 اکباتان» نسبت به شفاف سازی برخی زوایای مغفول اتفاقات رخ داده اقدام نمود و در حاشیه این دیدار هم مصاحبه ای بدون «رو در بایستی» با وی صورت گرفته است.

در ادامه تنها بخش های کوچکی از این مصاحبه مربوط به اقدامات صورت گرفته در خصوص مقابله با کرونا و توضیح کوتاه برخی اتفاقات رخ داده می باشد آمده است.

بعضی از بچه ها شب ها در حوزه می خوابند

در مورد برخوردهایی که از طرف برخی دوستان ما با رسانه شما در فضای مجازی صورت گرفت باید بگویم که شما توجه کنید بعضی از بچه های ما از روز 12 اسفند تمام وقت و زندگی خود را صرف مقابله با بحث کرونا در اکباتان و سایر نقاط کرده اند و حتی شبها را در حوزه می خوابند. پس از این سمت یک فشار کاری روی آنها وجود دارد و از سوی دیگر هم مردم توقع دارند و این در حالی است که تنگناهای مالی، کمبود امکانات و فراهم نشدن به موقع ضروریات اولیه رفع آلودگی مثل ماسک، بادگیر و حتی سوخت خودروها همه اینها تأثیر گذار بوده. حالا در این میان خبری از شما می آید و یک انتقادی را از شکل کارهای صورت گرفته انجام می دهد و متأسفانه آن برخوردها پیش می آید که البته به هیچوجه مورد تأیید ما نیست.

شائبه ها را نه قبول دارم و نه تأیید می کنم

باید راستش را بگویم که برخی شائبه ها در مورد عملکرد «4 اکباتان» در بین دوستان و همکاران من وجود دارد که البته خود من آنها را نه قبول دارم و نه تأیید می کنم. بعضی ها فکر می کنند چون شما همکاری تان با گروه قبل از ما در حوزه بسیار خوب بوده پس هنوز دارید از آنها حمایت می کنید در صورتیکه خود من به هیچوجه به این موضوع اعتقاد ندارم. بچه های ما اگر کاری کردند با نیت و غرض نبوده و فقط خستگی کار چند هفته ای شبانه روزی یک دفعه با مطلبی که شما زدید خود را نشان داد. من باید به شما بگویم که ما حتی در داخل گروه خودمان هم گاهی اوقات بحث و اختلاف نظر داریم که با صحبت و گفتگو آنها را برطرف می کنیم.    

ابلاغیه بهداشتی رسمی داریم

در خصوص نداشتن آیین نامه بهداشتی که شما در یکی از مطالباتان مطرح کردید من باید همین جا عنوان کنم که ما یک «ابلاغیه بهداشتی» رسمی داشتیم و حتی به ما اعلام شده که نحوه تهیه محلول ها و نسبت موادی که باید به کار گرفته شوند به چه صورتی است. در مورد جلسه ای هم که در 27 اسفند ماه در حوزه بسیج برای پیگیری امور قرارگاه برگزار شد و به گفته شما حتی نماینده ای از وزارت بهداشت در آن حضور نداشت هم باید بگویم که اصلا ما برگزار کننده نبودیم که ببینیم چه کسانی دعوت شدند یا نشدند، حضور تمام افراد از جمله دبیر شورایاری اکباتان هم به دعوت ما نبود.

در مورد خبر «4 اکباتان» هیچ موضع گیری نکردم

در رابطه با برخوردهای شخص خودم با خبرهایی که شما منتشر کردید باید بگویم دلخور شدم، ناراحت شدم و حتی عصبانی هم شدم اما تمام آنها را در خودم ریختم و در این موضوع با هیچکس صحبت هم نکردم چه برسد به اینکه بخواهم موضوع گیری خاصی داشته باشم یا موردی را آنطور که نقل شده مطرح کنم. دلخوری من هم این بوده که چرا «4 اکباتان» این مطلب را اینگونه منتشر کرد؟ چون ما از رسانه شما کمک خواستیم اما به جای کمک به نوعی از ما انتقاد شد. الان هم می گویم که شما به عنوان یک رسانه می توانید نقشی تعیین کننده داشته باشید. حالا هم پس از توضیحات شما متوجه شدم که بحث تخریب نبوده و از این به بعد می توانیم با همکاری بیشتر کارها را پیش ببریم.  

دنبال بازرسی از بلوکها و خانه های مردم نیستیم

در این شرایط آروزی بزرگ من شنیدن یک جمله است و آن اینکه در محدوده کاری خود توانسته ایم کرونا را مهار کنیم. از ابتدا هم برای رسیدن به این هدف از نهادهای شهرک درخواست کردیم که با ما همکاری داشته باشند. اینجا باید تأکید کنم که همکاری ما با بلوکها جنبه تعامل داشت و صحبت هایی که در مورد بازرسی از بلوکها و خانه های مردم مطرح شد اصلا صحت نداشت. تنها موردی که برای ما اهمیت داشت این بود که بفهمیم نگهبانان بلوکها وظائف خود را زمینه کرونا در مشاعات بلوکها انجام می دهند یا خیر؟ متأسفانه تا این لحظه نتوانسته ایم ارتباط مناسبی با بلوکها داشته باشیم و به دنبال این هستیم که مستقیم با خود بلوکها تماس بگیریم تا به امید خدا بتوانیم این بیماری را مهار کنیم.  

منتشر شده در دوشنبه 25 فروردين 1399       کد خبر : 9865
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح