جلسه بررسی بازشدن خیابان صنایع هواپیمایی به اکباتان برگزار شد

جلسه بررسی بازشدن خیابان صنایع هواپیمایی به اکباتان برگزار شد

شورایاری شهرک اکباتان جلسه ای را برای بررسی بازگشایی مسیر تازه از خیابان صنایع هواپیمایی به داخل اکباتان برگزار کرده است.

به گزارش «4 اکباتان» و به نقل از کانال تلگرامی متعلق به شهرداری منطقه 5 در این نشست که بنا بر اعلام صورت گرفته بنا به «درخواست شهروندان اکباتانی» و به میزبانی سرای محله اکباتان برگزار شده است شورایاران اکباتانی، رئیس هیئت مدیره مرکزی، نماینده شرکت فارسکو (شرکت مهندسی تعمیرات هواپیمایی) نیز حضور داشته و مباحثی پیرامون بازگشایی خیابان صنایع هواپیمایی به اکباتان با هدف «دسترسی و سهولت در عبور و مرور شهروندان» مطرح شده است.

در مورد این نشست فارغ از نتیجه ای که خروجی آن خواهد بود باید اذعان کرد که دقیقا مشخص نیست شورایاری و هیئت مدیره مرکزی اکباتان از روی کدام مکانیزم قانونی و سیستم تصمیم گیری چنین مباحث مهمی را به دستور یک جلسه رسمی تبدیل و در آن مورد به بحث و تبادل نظر نشسته اند؟

از نکات مهم این جلسه حضور حمید رضا شعاعی شورایار و رئیس هیئت مدیره بلوک 16 و محسن غلامحسینی شورایار و رئیس هیئت مدیره بلوک 17 اکباتان در آن می باشد که بلوکهای تحت مدیریت این افراد قطعا در صورت بازگشایی این مسیر دسختوش تحولاتی جدی می شوند. طبیعتا حضور آنها در این نشست می تواند نشانه ای مهم از تحولات آینده تلقی گردد.  

در حافظه تاریخی ساکنین قدیمی شهرک قطعا خاطرات خوشی از نشست های اینچنینی شورایاری اکباتان وجود ندارد چون در یک فقره از همین جلسات، صورتجلسه ای در خصوص فعالیت مگامال به امضاء اعضای وقت شورایاری رسید که البته این مکتوبه وقتی یک دهه بعد (سال 94) در «4 اکباتان» منتشر شد برخی امضاء کنندگان آن را جعلی خطاب کردند!

منتشر شده در شنبه 6 ارديبهشت 1399       کد خبر : 9899
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح