دادگاه بلوک C2 و سوپر 3 به تعویق افتاده است

دادگاه بلوک C2 و سوپر 3 به تعویق افتاده است

جلسه دادگاه مابین بلوک C2 و بازارچه سوم در فاز یک شهرک اکباتان به دلیل تبعات ناشی از شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده است.

به گزارش «4 اکباتان»، احداث درب در محوطه پارکینگ روباز مشترک میان بلوک C2 و بازارچه سوم از مدتها پیش سبب بروز اختلافاتی در این زمینه شده و بر همین اساس در سال گذشته پرونده ای قضایی از طرف بازارچه در این خصوص و به منظور رفع مزاحمت ایجاد شده (در صورت تشخیص مقام قضایی) بر علیه بلوک تشکیل شده است. خواسته اصلی بازارچه برداشته شدن درب مورد اشاره و استفاده کسبه از محوطه پارکینگ مشترک می باشد.   

آخرین جلسه این دادگاه که قرار بود در اواخر فروردین ماه برگزار شود به دلیل شیوع جدی بیماری کرونا و محدودیت های ایجاد شده برگزار نشد و به زمان دیگری موکول شده است.

درب مورد اشاره سالها است که محل اختلاف بلوک و بازارچه می باشد و طرف شاکی مدعی است که این سازه غیرقانونی ایجاد شده و باید تخریب گردد. ضمن اینکه هزینه سالهای استفاده یکطرفه بلوک از این محوطه نیز باید پرداخت شود.

خواسته های بازارچه در این پرونده قطعا باید در زمان برگزاری دادگاه و بر اساس مستندات موجود بررسی و در نهایت حکم قانونی برای آن صادر شود و در حال حاضر هیچ تأیید یا قطعیتی برای آن وجود ندارد.    

منتشر شده در شنبه 6 ارديبهشت 1399       کد خبر : 9903
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح