خانم شهردار ناحیه 6 گزارش کار ارائه نمی دهد!

خانم شهردار ناحیه 6 گزارش کار ارائه نمی دهد!

حدود 6 ماه از حضور شهردار خانم ناحیه 6 منطقه 5 گذشته است و نکته مهم اینکه ایشان برخلاف اسلاف خود از ارائه گزارش کاری به منظور اطلاع ساکنین از عملکرد مجموعه تحت مدیریتش استنکاف می ورزد.

به گزارش «4 اکباتان»، سمانه عبدالهی ذره ذره در حال جا افتادن در مسوولیتی است که شاید یکسال پیش تصور نشستن بر روی صندلی آن را هم نمی کرد اما چرخ روزگار مدلی چرخید که وی بدون هیچگونه سابقه اجرایی در باب فنی و اجرایی به یکباره شهردار ناحیه لقب گیرد و حالا هم خیلی نیازی برای ارائه گزارش عملکرد احساس نمی کند چون خودش هم خوب می داند بالا دستی هایش آنچنان توقعی ندارند و همین که ایشان در سر کار خود حاضر است برای آنها کافی است!

روند عدم ارائه گزارش توسط شهردار ناحیه 6 در حالی شکل گرفته است که بیشترین حجم از کارنامه اجرایی وی در تمام مدت زمان حضورش در ساختمان میدان بسیج شهرک اکباتان، مربوطه به «رفت و روب» خیابانها و نظافت معابر می باشد. البته شاید در نگاه اول این گفته خیلی منصفانه به نظر نرسد اما خود وی هم در ابتدا فعالیت یک شهردار ناحیه را بیشتر مناسب خانم ها برشمرد چون ... (از ذکر کامل عبارت معذوریم)

به هر روی امروز شاید خیلی بیجا نباشد که مشخص شود شهردار محترمه ناحیه 6 که پیش از حضورشان در این مسوولیت تنها درزمینه های فرهنگی به ایفای نقش پرداخته اند، پس از 6 ماه چه به گلی به سر ناحیه زده اند؟ و آیا توانسته اند منشأ خدماتی هر چند مختصر در این ایام پر از مشکل باشد یا خیر؟

متأسفانه در باب انتخاب شهردار محترم ناحیه 6 ناگفتنی های بسیاری وجود دارد که حتی بخشی از آن را خود ایشان طی جلسات خصوصی روایت کرده اند. روایت هایی که تلخ است اما در تمام سطح منطقه 5 به سبب انتصابات صورت گرفته از طرف شهردار منطقه وجود دارد.

پی نوشت: پیگیری ها برای دریافت گزارش کار شهردار ناحیه 6 منطقه 5 ادامه خواهد داشت.

منتشر شده در دوشنبه 8 ارديبهشت 1399       کد خبر : 9911
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح