چراغ سبز اولیه برای انتخاب مدیرعامل جدید در مگامال

چراغ سبز اولیه برای انتخاب مدیرعامل جدید در مگامال

پیگیری های صورت گرفته در مورد وضعیت مدیریت مگامال بیانگر این موضوع است که انتخاب یک مدیرعامل جدید برای شرکت مالک این پروژه طی روزهای آتی کاملا محتمل به نظر می رسد.

به گزارش «4 اکباتان»، بیش از 4 ماه است که شرکت نگین آرای آسیا به عنوان مالک و مجری اصلی پیشبرد پروژه مگامال در شهرک اکباتان مدیرعامل ندارد و حتی فردی که طی ماههای گذشته در مقام «سرپرست» کار خود را آغاز کرده بود خیلی زود از ادامه راه منصرف شد.

در این زمینه خبرهای دریافتی حاکی از آن است که با سلسله جلساتی که طی هفته های گذشته میان اعضای حقیقی و حقوقی هیئت مدیره «نگین» برگزار و طرفین در این نشستها نقطه نظرات خود را مطرح کرده اند، زمینه های ورود یک فرد جدید و احتمالا خلاصی از بن بست های ایجاد شده مانند بدهای های «مالیات و بیمه» و رفع توقیف واگذاری واحدهای تجاری فراهم شده است.

در رابطه با محتوای مذاکرات صورت گرفته میان اعضای حقیقی و حقوقی ها که نمایندگان گروه سرمایه گذاری مهرگان محسوب می شوند خیلی ضرورتی برای اشاره به جزئیات رد و بدل شده احساس نمی شود اما در کلیت ماجرا درخواست «حقیقی ها» به سرگروهی «رامین احمدی» (نائب رئیس هیئت مدیره) برای نظارت جدی و اعمال نظر بر عملکرد مدیرعامل جدید که از طرف حقوقی ها معرفی شده فعلا چراغ سبز اولیه طرف مقابل را دریافت کرده است. حوزه مسائل فنی پروژه، دعواهای حقوقی و قراردادهای مالی مهمترین قسمتهایی هستند که به نظر حقیقی ها باید با نظارت بیشتری همراه شود.  

شرکت نگین آرای آسیا و در ادامه آن مجتمع فرهنگی تجاری مگامال طی ماههای گذشته روزهای بسیار نابسامانی را پشت سر گذاشته است. از یک طرف در نبود مدیریت منسجم

 ادامه روند پیشرفت فیزیکی پروژه متوقف شده و از طرف دیگر کار به جایی رسیده است که شائبه های مالی تأسف برانگیز حتی در مورد کارمندان نگین هم به گوش می رسد و این اصلا برای «مگامال» خوب نیست.

بی تردید برخی اعضای هیئت مدیره از ترس آبروی خودشان هم که شده خواهان نظارت محکم در امورات اجرایی شرکت هستند تا بدینوسیله جلوی تکرار گاف 20 میلیون تومانی یک فرد «فنی» پروژه را برای یک مورد خیلی پیش پا افتاده بگیرند! 

منتشر شده در شنبه 20 ارديبهشت 1399       کد خبر : 9939
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح