رایزنی های جدی برای انتخاب هیئت مدیره مرکزی جدید

رایزنی های جدی برای انتخاب هیئت مدیره مرکزی جدید

استعفای دیرهنگام رئیس هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان حالا تکاپوی بیشتر ساکنین برای مشخص کردن گزینه های مناسب را برای ورود به ترکیب این گروه داخلی اکباتان افزایش داده است.

به گزارش «4 اکباتان»، اتفاقی که می توانست خیلی زودتر رقم بخورد و شهرک اکباتان چالشهای کمتری را از سر بگذراند بالاخره طی روزهای گذشته و با «دل کندن» از میز ریاست به وقوع پیوست و بدین ترتیب راه برای لابی های جدی به منظور معرفی گزینه های جدید در مجمع عمومی هیئت مدیره مرکزی باز شده است.

در همین زمینه از گوشه و کنار خبر می رسد که شورای هماهنگی بلوکهای فاز 2 درصدد انتخاب و معرفی بهترین گزینه های ممکن در مجمع آتی هیئت مدیره مرکزی می باشد هر چند که هنوز اتفاقات تلخ دوره گذشته یعنی جا به جایی رئیس هیئت مدیره مرکزی در میانه راه که به دلیل عدم «ایستادگی» کامل نفرات منتخب این گروه رقم خورد هنوز از خاطر دست اندرکاران پاک نشده است.

هیئت مدیره مرکزی تشکلی کاملا داخلی در اکباتان محسوب می شود که بیش از 3 دهه از عمر کاری آن می گذرد اما به دلیل سوء تدبیرها و البته حرکت هایی که بیشتر بر مدار خواسته های فردی بوده حالا در یکی از بحرانی ترین دوره های کاری خود قرار دارد و بر همین اساس چندی پیش عده ای از مدیران بلوکها عزم خود را برای تغییر اساسنامه غیر رسمی این گروه جزم کردند تا بدین وسیله بتوانند خون تازه ای در این کالبد فرسوده تزریق کنند.

به نظر می رسد یکی از بزرگترین مشکلات این گروه که البته طی سالیان متمادی و نه یک شبه ایجاد شده است عدم تعریف جایگاه مشخص برای افراد منتخب می باشد که در نهایت باعث بی انگیزگی و سردرگمی برای پتانسیل های احتمالی می شود. به عبارتی در طی نزدیک به 4 دهه گذشته برند سازی لازم از حثیت موقعیت مالی، پرستیژ کاری در بیرون اکباتان و حتی اعتبار محله ای در داخل ایجاد نشده است و طبیعی است که حالا افراد و بالاخص جوانترها انگیزه خاصی برای عضویت در این ساختار نداشته باشند.   

منتشر شده در سه شنبه 23 ارديبهشت 1399       کد خبر : 9947
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح