مگامال بعد از 6 ماه بلاتکلیفی سرپرست خود را شناخت

مگامال بعد از 6 ماه بلاتکلیفی سرپرست خود را شناخت

پس از چند هفته جدل و مذاکره در نهایت روز گذشته دو جبهه فعال در هیئت مدیره شرکت نگین آرای آسیا بر روی فرد جدید به اشتراک نظر رسیدند و بدین ترتیب مگامال شهرک اکباتان پس از 6 ماه از بلاتکلیفی محض خارج شد.  

به گزارش «4 اکباتان»، جلسه روز گذشته هیئت مدیره شرکت نگین آرای آسیا پس از هفته ها کشمکش به یک سرانجام مهم رسید و «محمود قاضی» به عنوان سرپرست 3 ماهه این مجموعه انتخاب شد. پیش از این صحبت هایی از معرفی مدیرعامل به گوش می رسید که در نهایت طرفین بر روی یک دوره فعالیت 3 ماهه به توافق رسیدند.

در صورتجلسه ای که روز گذشته در پایان جلسه هیئت مدیره شرکت نگین امضاء شده است بندهای مهم دیگری هم وجود دارد که از جمله آنها می توان به تعیین مدیران فنی، حقوقی و مالی شرکت پس از تأیید هیئت مدیره اشاره کرد. موردی که یکی از شروط اصلی حقیقی ها برای موافقت با حضور سرپرست به شمار می رفت و آنها قویا اعلام کرده بودند که تا پیش از پذیرش این شروط صورتجلسه ای را امضاء نخواهند کرد.   

واکنش نائب رئیس نگین

انتخاب سرپرست اخیر مگامال جدای از اینکه جدل حقیقی ها و حقوقی های هیئت مدیره را بعد از ماهها خاتمه داد، بی تردید نمی تواند بدون واکنش نائب رئیس فعلی هیئت مدیره شرکت، یعنی رامین احمدی باقی بماند. البته وی تمایل چندانی به بروز واکنش نسبت به این انتخاب نداشت اما با اصرارهای فراوان در نهایت تنها به گفتن اینکه: «همه ما به دنبال این بودیم که شرکت از بی نظمی عجیبی که پیدا کرده بود خلاص شود و خدا را شاکریم که حالا تا حدودی این اتفاق افتاده است. خود من وقتی چند وقت پیش شنیدم که یک کارمند ساده «فنی» ما، مبلغی را بابت کاری که وظیفه اش بوده از برخی دریافت کرده خیلی ناراحت شدم و به همین دلیل از دوستان خواستم برای جلوگیری از تکرار چنین حرکت های ابلهانه ای، نظارت خود را در مجموعه نگین آرای آسیا افزایش دهند.»

واهمه از شعبان بی مخ های پلاستیکی

فعلا تا اینجای کار امیدواری اولیه برای حل مشکلات مگامال وجود دارد اما واهمه ای که از فردای انتخاب سرپرست جدید خیال بسیاری را مشوش کرده است، شلوغ بازی برخی افراد وابسته به مگامال است که از معمولا از آنها با اصطلاح «شعبان بی مخ های پلاستیکی» نام برده می شود و طبق روال گذشته جلوی هر اتفاق مثبت و سازنده ای را با «سر و صدای اضافه» می گیرند.

این بار امید است سرنوشت این کشتی بحران زده که البته برخی در داخل آن نشسته اما اقدام به سوراخ کردن کف آن می نمایند، تا حدودی ختم به خیر شود.

منتشر شده در دوشنبه 29 ارديبهشت 1399       کد خبر : 9966
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح