انتخاب مدیران محله اکباتان و بیمه آغاز می شود

انتخاب مدیران محله اکباتان و بیمه آغاز می شود

از ابتدای این هفته قرار است فرآیند انتخاب مدیران محله شهرک اکباتان و کوی بیمه طبق دستور العمل های ابلاغ شده آغاز شود.

به گزارش «4 اکباتان»، پنج سال از انتخاب مدیران محله اکباتان و بیمه می گذرد و حالا پس از طی دوران گذر حدودا یکساله قرار است کار بررسی 3 کاندید نهایی در هر دو محله از ابتدای هفته جاری آغاز شود. بر همین اساس مهندس حامد آقایان دبیر شورایاری کوی بیمه ضمن تأیید شروع بررسی رزومه گزینه ها از اختصاص زمان مساوی برای هر سه گزینه مدیریت در این محله خبر دارد و البته بدون ارائه پیش بینی از اینکه چه کسی بخت بیشتری برای انتخاب دارد، همه گزینه ها را دارای شانس یکسان برای انتخاب برشمرد.

در کوی بیمه از بین 3 کاندید نهایی رقابت بسیار حساسی میان مدیر فعلی و مدیر سابق این محله وجود دارد که به احتمال زیاد از بین این 2 یک نفر انتخاب خواهد شد.

اما در اکباتان وضعیت تا حدودی متفاوت است چون مدیر فعلی سرای محله اکباتان اصلا برای دوره جدید ثبت نام نکرده و به این ترتیب جزو گزینه های نهایی محسوب نمی شود. اما در مورد گزینه های نهایی اکباتان شنیده ها حاکی از حضور 2 مدیر سرای محله در بین کاندیداهای نهایی می باشد. اولی در رزومه کاری اش مدیریت سرای محله اکباتان طی سالهای گذشته وجود دارد و دومی هم در یکی دیگر از محلات منطقه 5 مشغول به کار بوده است.

در خصوص مدیر اسبق سرای محله اکباتان که حالا هم جزو گزینه های نهایی برای همین منظور می باشد باید اذعان که در دروان وی سرای محله اکباتان حاشیه های بسیار عجیبی را تجربه کرده است.

منتشر شده در شنبه 10 خرداد 1399       کد خبر : 9996
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح