«دورهمی» شورایاری اکباتان با وزیر «راه و شهرسازی» برگزار شد

«دورهمی» شورایاری اکباتان با وزیر «راه و شهرسازی» برگزار شد

حدود 48 ساعت پیش تصاویری از دیدار یک گروه 12 نفره با عنوان «شورایاران و اعضای هیئت مدیره مرکزی اکباتان» با وزیر «راه و شهرسازی» در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش «4 اکباتان»، در تصاویر منتشره که البته هیچ پیوست مکتوبی درباره دستور جلسه، شرح مذاکرات و صورتجلسه تنظیمی احتمالی برای بررسی نتایج بدست آمده وجود ندارد، تنها از لفظ «متعاقبا» برای اطلاع رسانی به ساکنین استفاده شده است. در این میان با توجه به شیوه اطلاع رسانی مورد استفاده توسط شورایاری اکباتان جای این پرسش وجود دارد که اگر قرار است اطلاع رسانی متعاقبا انجام گیرد، چرا با عجله عسکها منتشر می شوند؟!

جدای از نتایج احتمالی این نشست که باید پس از ارائه گزارش شورایاری درباره آنها اظهار نظر کرد، استفاده از عنوان «عضو هیئت مدیره مرکزی» برای برخی نفرات حاضر در این جلسه آنهم در شرایطی که حدود 2 سال از پایان عمر قانونی این تشکل داخلی اکباتان می گذرد و چندی پیش نیز رئیس آن خود را «مستعفی» اعلام کرد قدری عجیب به نظر می رسد.

گفتنی است حضور افراد غیر مرتبط که بر خلاف رسوم مرسوم در جلسات رسمی، تنها باعث شلوغ شدن فضای جلسه می شوند نیز از نکات حائز اهمیت دیگری است که بد نیست برای دفعات آتی به آن فکر شود. چون بی تعارف در غیراینصورت جلسه کاری تبدیل به یک «دورهمی» جداب خواهد شد که در این فقره هم لبخندهای حاضرین در مقابل لنز دوربین می تواند گویای همین موضوع باشد.

پرسش از وزارت «راه و شهرسازی» در خصوص دیدار اخیر

طبق آخرین اطلاع بدست آمده در زمینه دیدار صورت گرفته پرسشی توسط یکی از فعالین اجتماعی اکباتان از وزارت راه و شهرسازی در یکی از سامانه های اطلاع رسانی به این مضمون به ثبت رسیده است: «بدينوسيله به اطلاع ميرساند خبري مبني بر ملاقات اعضاء شوراياري شهرك اكباتان با وزير راه و شهرسازي منتشر شده است. بدينوسيله خواهشمند است دست آوردها و نتايج ملاقات مزبور را اعلام فرمائيد و همچنين اعلام فرمائيد اعضاء شوراياري شهرك اكباتان اجازۀ ملاقات با وزير را در راستاي انجام وظايف خود دارند يا خير؟ و آيا ملاقات مزبور نياز به اجازۀ مقامات بالاتر در شهرداري دارد يا خير؟»

منتشر شده در دوشنبه 12 خرداد 1399       کد خبر : 10004
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح