شورایار سابق بی سر و صدا مدیر سرای محله اکباتان شد

شورایار سابق بی سر و صدا مدیر سرای محله اکباتان شد

طبق اعلام برخی از کارکنان شهرداری ناحیه 6 شورایار سابق برای دومین مرتبه و البته در سکوت کامل به عنوان مدیر سرای محله اکباتان انتخاب شده است.    

به گزارش «4 اکباتان»، الهه تیرا که در دوره گذشته شورایاری های محلات تهران به عنوان شورایار اکباتان انتخاب شده بود و پیش از آن هم مدتی مسوولیت اداره سرای محله اکباتان را بر عهده داشت، در هفته گذشته با رأی اکثریت شورایاران فعلی برای دومین بار مدیرت سرای محله اکباتان را بدست آورد.

انتخاب «تیرا» در حالی صورت گرفته است که هم دوره قبلی حضور وی در سرای محله و هم 4 سال و اندی فعالیت به عنوان شورایار اکباتان حاشیه های ریز و درشتی را رقم زد. از بسته شدن حساب بانکی سرای محله به دلیل بدهی دوران حضور وی (که تا امروز نیز همچنین این حساب بسته است) تا درگیری شدید با مدیر سابق سرای محله (اینجا را بخوانید) و البته شکایت مدیر آموزش و اجرایی وقت سرای محله اکباتان که در نهایت حکم محکومیت دادگاه را برای خانم شورایار به همراه داشت، مواردی هستند که همچنان در اذهان باقی مانده است.

در کنار مسائل مطروحه که به گوشه هایی از آنها اشاره شد، سکونت یا عدم سکونت وی در اکباتان پرسش مهمی بود که هیچگاه با پاسخ مشخصی از طرف الهه تیرا همراه نشد که البته به نظر می رسد این عدم پاسخگویی بی تأثیر هم نبوده چون به عبارتی هیچکدام از موارد مطرح شده فعلا سد راه حضور دوباره او در میدان بسیج اکباتان نشده اند و وی مجدد توانسته با اتکا به رأی شورایاران اکباتان مسوولیت جدید را از آن خود کند.

همانطور که اشاره شد انتخاب مدیر سرای محله فعلا در سکوت خبری به انجام رسیده و باید منتظر ماند و دید معارفه رسمی وی به چه شکل و در چه زمانی صورت می گیرد.

منتشر شده در شنبه 24 خرداد 1399       کد خبر : 10028
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح