خط تولید داخلی کارت ملی هوشمند راه افتاد/ تا سال آینده ۱۲ میلیون کارت تحویل مردم می‌شود

رییس سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: از اواخر دی ماه سالجاری تا کنون ۲ میلیون قطعه کارت هوشمند ملی صادر و به متقاضیان تحویل شده است.
 
 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سازمان ثبت احوال کشور، با فعال سازی مجدد خط صدور کارت هوشمند ملی در دو ماهه اخیر و با بهره گیری از ظرفیت های داخلی در روند تولید ، از اواخر دی ماه تا کنون بیش از ۲.۰۰۰.۰۰۰ قطعه کارت هوشمند ملی صادر گردیده است.
 
هاشم کارگر معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشورضمن اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای سیاست ها و برنامه های دولت مردمی برای خدمتگزاری و خدمات دهی مناسب و بهینه به مردم شریف ، خوشبختانه به سرعت در مسیر ایفای تعهدات پیشین خود هستیم و با حمایت های وزیر محترم کشور و همت همکاران سازمان ،ضمن راه اندازی مجدد تولید کارت هوشمند ملی، برنامه ریزی لازم جهت صدور و ارائه کارت به تمامی متقاضیان عزیز کارت هوشمند ملی که در گذشته موفق به تکمیل ثبت نام خویش گردیده اند و بالغ بر حدود ۱۰ میلیون نفر می باشند انجام پذیرفته و ان‌شاءالله قبل از پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ آن را دریافت خواهند کرد.
 
 معاون وزیر کشور همچنین افزود: با بسیج توانمندیهای داخلی ضمن بهره گیری از توان و تخصص داخلی کشور، امروز از اندوخته خوبی در فناوری و دانش تولید کارت هوشمند ملی با بالاترین کیفیت ممکن برخوردار گردیده ایم. این امر می تواند نمونه ای از شناخت امکانات، توانمندی ها و دانش موجود در کشور جهت تبدیل تهدید به فرصت باشد.
 

وی گفت: نگاه تحولی به انجام امور و مسائل کشور که از سیاست های اصلی دولت سیزدهم می باشد ، جزو راهبردهای اساسی سازمان ثبت احوال کشور است تا بتوان با بهره وری بیشتر نسبت به انجام تکالیف و وظایف مربوطه اقدام کرد.

 

منتشر شده در شنبه 21 اسفند 1400       کد خبر : 10431
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح