از این دو سایت بلیت هواپیما نخرید

به گزارش ۴اکباتان، میر اکبر رضوی گفت: برخی واسطه گران با راه اندازی سایت‌های غیر قانونی اقدام به فروش بلیت هواپیما با قیمت‌های نامتعارف می‌کنند و برخی هموطنان به دلیل عدم آشنایی با درگاه‌های قانونی فروش بلیت از این سایت‌ها بلیت می خرند که در صورت بروز مشکل در طول سفر هیچ یک از فروشندگان این سایت‌ها پاسخگوی مسافران نخواهند بود.
او می‌گوید: سازمان هواپیمایی کشوری علاوه بر معرفی سایت‌های متخلف به مراجع قانونی با شرکت‌های هواپیمایی که بلیت آن‌ها توسط این سایت‌ها به فروش می رسد نیز برخورد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: سایت‌های فروش بلیت هواپیما با عناوینی چون چارتر۷۲۴ و چارتر ملی غیر قانونی هستند و مجوز فروش بلیت از سازمان هواپیمایی کشوری ندارند و هموطنان می توانند با مراجعه به سایت شرکت‌های هواپیمایی مستقیما از شرکت‌ها بلیت تهیه نمایند.
رضوی خاطر نشان کرد: همچنین لیست دفاتر خدمات مسافرت هوایی و سایت‌های فروش بلیت در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس caa.gov.ir دارای مجوز هستند و مسافرانی که قصد خرید بلیت از مبادی فوق را دارند می‌توانند با رجوع به لیست فوق از نحوه فعالیت، اعم از فعال یا غیرفعال و اعتبار مجوز درگاه فروش بلیت مورد نظر خود اطلاع یابند.

انتهای پیام/

 

منتشر شده در يكشنبه 7 فروردين 1401       کد خبر : 10453
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح