نسخه ای از گلکسی S23 در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

 

به گزارش 4اکباتان، همانطور که می‌دانیم، سامسونگ قرار است در ماه ژانویه و یا فوریه سالمیلادی ۲۰۲۳ از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری گلکسی اس ۲۳ رونمایی کند.

 
این سری پرچمدار شامل سه مدل گلکسی اس ۲۳، اس ۲۳ پلاس و اس ۲۳ اولترا خواهد بود که احتمالا با طراحی مشابه عرضه خواهند شد.
 
در بین سری پرچمدار سامسونگ، گلکسی اس ۲۳ نسخه کامپکت و جمع و جور سری محسوب می‌شود که حالا به تازگی در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته است و بخشی از مشخصات فنی سخت‌افزاری آن فاش شده است.
 
طبق لیست گیک‌بنچ، گلکسی اس ۲۳ از شناسه مدل SM-S911U بهره می‌برد که به نظر مربوط به نسخه بازار آمریکایی شمالی می‌شود.
 
به علاوه، مادربرد این گوشی پرچمدار با شناسه مدل Kalama ذکر شده است.
 
سخت‌افزار گلکسی اس ۲۳ نیز شامل هسته اصلی قدرتمند با فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتزی، چهار هسته پردازشی با فرکانس ۲.۸۰ گیگاهرتزی و چهار هسته کم مصرف با فرکانس ۲.۰۲ گیگاهرتز می‌شود.
 
وظایف پردازش‌های گرافیکی نیز بر عهده پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۴۰ خواهد بود.
 
با توجه به این اطلاعات، کاملا مشخص است که گلکسی اس ۲۳ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود.تراشه به کار رفته در گلکسی اس ۲۳ موجود در لیست گیک‌بنچ با حافظه رم ۸ گیگابایتی همراه است.
 
در این راستا، انتظار می‌رود نسخه حافظه رم ۸ گیگابایتی این گوشی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود در حالی که مدل حافظه رم ۱۲ گیگابایتی به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی مجهز خواهد بود.
 
از لحاظ عملکرد پردازشی، گلکسی اس ۲۳ در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۱۵۲۴ و ۴۵۹۷ شده است که نشان می‌دهد تراشه جدید کوالکام چندان تفاوتی با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک نخواهد داشت.  
 
در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات پیشین، گلکسی اس ۲۳ در چهار رنگ بژ، مشکی، سبز و صورتی روانه بازار خواهد شد.
 
به علاوه، این گوشی هوشمند از نمایشگر امولد ۶.۱ اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد که میزبان دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی نیز خواهد بود.در پنل پشتی گلکسی اس ۲۳ نیز احتمالا دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود باتری گلکسی اس ۲۳ در مقایسه با گلکسی اس ۲۲ ظرفیت بیشتری پیدا کند.
 
انتهای پیام/
 
منبع: Gizmochina
منتشر شده در سه شنبه 26 مهر 1401       کد خبر : 10669
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح