بزرگترین نمایشگاه نقاشی اکباتان در یک فضای محدود!!

بزرگترین نمایشگاه نقاشی اکباتان در یک فضای محدود!!

نمایشگاه نقاشی هنرمندان آموزشگاه ققنوس با مشارکت آثار برجسته 17 هنرمند این آموزشگاه برگزار می شود.

طبق اعلام مهران یوسفی مدیر مسوول آموزشگاه هنرهای تجسمی ققنوس، این نمایشگاه از جمعه همین هفته در محل آموزشگاه کار خود را آغاز می کند و کیفیت آثاری که به نمایش درخواهند آمد به مراتب در مقایسه با سالهای گذشته از سطح بالاتری برخوردار هستند.

نمایشگاه نقاشی گروهی هنرمندان آموزشگاه ققنوس طبق روال سالهای گذشته در روزهای پایانی سال برگزار می شود و همه ساله نیز با استقبال فراتر از حد تصور بازدیدکنندگان مواجه می شود. استقبال از این نمایشگاه به حدی است که امسال دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه را بر آن داشت تا با فراهم کردن مقدمات حضور در مکانی بزرگتر، امکان راحتی بیشتر علاقمندان را فراهم کنند که متأسفانه این اتفاق رخ نداده است.

نکته جالب در خصوص این نمایشگاه فروش آثار هنرمندان شرکت کننده است که همه ساله با حضور علاقمندان و ارزیابی کارهای ارائه شده صورت می پذیرد.     

این نمایشگاه از تاریخ 14 الی 19 اسفند ماه در محل آموزشگاه ققنوس واقع در سه راه مخابرات، برج آبی، طبقه سوم، واحد 15 برگزار می شود و امید است امسال مسوولین محلی شهرک اکباتان و کوی بیمه با حضور در این نمایشگاه تدبیری مناسب برای برگزاری مناسب تر آن در سال آینده در نظر بگیرند تا موجبات استفاده بیشتر اهالی این دو محله فراهم آید.

در تصویر زیر اسامی هنرمندان شرکت کننده آمده است.

منتشر شده در دوشنبه 10 اسفند 1394       کد خبر : 3315
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح