مهران یوسفی، داور جشنواره هنرمندان آبرنگ ایران

مهران یوسفی، داور جشنواره هنرمندان آبرنگ ایران

از روز پنجشنبه جشنواره هنرمندان آبرنگ ایران با حضور 200 هنرمند منتخب آبرنگ از 17 استان کشور آغاز شده است.

این جشنواره با حمایت جامعه بین المللی نقاشان آبرنگ (شعبه ایران) و جامعه بین المللی هنرهای تجسمی (حوزه آسیا) در نگارخانه آفرینش نقش واقع در فرهنگسرای اشراق در حال برگزاری است.

طبق اعلام صورت گرفته توسط دبیرخانه این جشنواره، مهران یوسفی هنرمند اکباتانی علاوه بر اینکه به عنوان داور در این جشنواره حضور دارد، در روز پایانی یعنی چهارشنبه نیز اقدام به برگزاری کارگاه نقاشی خواهد نمود. البته در روز پایانی علاوه بر کارگاه مذکور مسابقه نقاشی آبرنگ نیز میان علاقمندان و هنرمندان با موضوع آزاد برگزار خواهد شد و در پایان به 5 اثر برتر جوائزی تعلق خواهد گرفت.

مهران یوسفی در حال حاضر مدیر مسوول آموزشگاه هنرهای تجسمی «ققنوس» می باشد و بیش از 20 سال سابقه فعالیت آموزشی در شهرک اکباتان را در رزومه کاری خود به ثبت رسانده. ماحصل این سالها برای وی تربیت نسل های مختلفی از هنرجویان می باشد که بسیاری از آنها علاوه بر گذراندن مدارج ترقی هم اکنون مراکز تربیت هنرجویان نقاشی را اداره می کنند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره (ناهیدی)، فرهنگسرای اشراق، نگارخانه آفرینش نقش مراجعه کنند.

منتشر شده در دوشنبه 3 خرداد 1395       کد خبر : 4107
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح