نمایشگاه هنرمند اکباتانی این بار در سوئد

نمایشگاه هنرمند اکباتانی این بار در سوئد

نمایشگاه نقاشی «ققنوس نامیراست» که به صورت اختصاصی برای نمایش آثار نقاشی مهران یوسفی، هنرمند ارزشمند شهرک اکباتان بر پا شده بود پس از 3 روز به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، این نمایشگاه به دعوت و تلاش یکی از ایرانیان هنر دوست مقیم کشور سوئد طی 4 روز ( 15 الی 18 دی ماه) در شهر گوتنبرگ سوئد و به میزبانی گالری KPP برگزار و البته با استقبال بسیار خوبی از طرف علاقمندان هنر نقاشی مواجه گردید چون به زعم آنها دیدن آثار نقاشی یک هنرمند شرقی لذت های خاص خود را دارا می باشد.  

در این نمایشگاه 50 اثر نقاشی مهران یوسفی در سبک کاری آبرنگ در معرض دید همگان قرار گرفت و البته روز نخست این نمایشگاه به بازدید گروهی از هنرمندان کشور سوئد اختصاص داشت و در مابقی روزها حضور عموم مردم آزاد بود.

البته در روز افتتاحیه ورکشاپ مهران یوسفی هم برای بازدیدکنندگان تدارک دیده شده بود و در پایان کار این برنامه، کار اجرایی به قید قرعه به یکی از بازدید کنندگان تعلق گرفت.

مهران یوسفی ماه گذشته (17 الی 25 آذر) هم نمایشگاه آثار نقاشی خود را به همراه یک هنرمند دیگر در استانبول ترکیه برگزار کرد و در آن 60 تابلوی آبرنگ خود را به نمایش گذاشت. (اینجا را بخوانید)  

یوسفی سابقه بیش از 20 سال فعالیت آموزشی در شهرک اکباتان را دارا می باشد و آموزشگاه هنرهای تجسمی او (ققنوس) به عنوان تنها نماینده رسمی انجمن بین المللی آبرنگ در ایران فعالیت می کند.  

خرداد ماه سال گذشته با همکاری مدیریت سابق خانه فرهنگ آیه و سایت خبری اکباتان مراسم گرامیداشت بیستمین سالگرد فعالیت مهران یوسفی در شهرک اکباتان برگزار شد.

منتشر شده در پنجشنبه 23 دي 1395       کد خبر : 5794
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح